I ugerne op til Hjerteforeningens indsam­lingsshow Hjertegalla på TV 2 Charlie den 13.marts 2021 sætter vi ekstra fokus på hjertesagen. Vær med til at fortælle hele Danmark, hvem dit hjerte banker for – din mor, din bror, din bedre halvdel eller måske en helt fjerde.

Hvert slag tæller! Det er kernen i Hjerteforeningens eksistensgrundlag. Vores ønske er at skabe opmærksomhed og fællesskab om hjertesagen og samle ind til Hjerteforenin­gens livsvigtige investeringer i hjerteforskning og forebyg­gelse af hjertesygdomme.

Det vigtigste er at tage initiativ til at gå i uge 7-10 i 2021 for på den måde at få skabt opmærksomhed om Hjertegalla og muligheden for støtte hjertesagen.

Vi hjælper med at gøre jeres aktiviteter synlige i jeres lokalområde – og har tilrettelagt materiale til de sociale medier, e-mails osv.

3 nemme trin: Vil du være med?

Sådan opretter du dig:

Gå ind på www.hjertegalla.dk/egenindsamling.

Læs på siden alt om kampagnen.

Klik på “Opret indsamling”, og opret din indsamling.

…og så er du i gang!

Kontakt

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, står vi altid til rådighed på [email protected]