Hjerteforeningens Landsuddeling flytter til 30. august 2020.

Corona: Bliv opdateret på hjerteforeningen.dk/corona

Informationerne i vores artikler om coronavirus er skrevet på baggrund af den eksisterende viden på udgivelsestidspunktet (se dato nederst på siden). Du kan altid finde vores opdaterede viden om coronavirus (COVID-19) og hjerte-kar-sygdom på www.hjerteforeningen.dk/corona. Du er også velkommen på Hjertelinjen (70 25 00 00). Pas på dig selv - og hinanden.

Fakta i artiklen

Artiklen herunder er over 1 år gammelt, og ligesom med al anden viden omtalt i en redaktionel sammenhæng kan den faktuelle virkelighed have udviklet sig siden publiceringen af artiklen. Bliver du i tvivl om en artikels faktuelle indhold, kan du altid skrive til madslo@hjerteforeningen.dk.

Statens indsamlingsnævn har givet Hjerteforeningen tilladelse til at indsamle den 30. august i stedet for den 3. maj. Det betyder, at Hjerteforeningen ikke behøver at aflyse Landsuddelingen på grund af coronakrisen.

Hjerteforeningen kan derfor meddele, at aktiviteten fortsætter som planlagt og med mere tid til at starte grupper og samle deltagere til dem.

Følg med på landsuddelingen.dk, hvor du kan tilmelde dig og starte en gruppe.