ikon_bidragicon_emailikon_hjerteSlice 1Shapeicon_twitterikon_frivilligicon_opskrifter

Støt os

For virksomheder og erhverv

Erhvervslivet er en uundværlig medspiller i Hjerteforeningens arbejde med at bekæmpe en af de hyppigste dødsårsager i Danmark, nemlig hjerte-kar-sygdomme.

Mange virksomheder vælger heldigvis at samarbejde med Hjerteforeningen, da de kan se de mange store fordele ved et samarbejde.

Analyser viser at Cause Related Marketing – markedsføring hvor virksomheden samarbejder med en velgørende organisation – har stor betydning for kundernes opfattelse af virksomheden og dens produkter/ydelser.

Hjerteforeningen sætter en ære i, at samarbejdet er til fordel for begge parter og tilbyder blandt andet fælles eksponering, aktiviteter, kampagner, events m.m. der samlet set vil øge indtægterne for både virksomheden og Hjerteforeningen. Ved et samarbejde med Hjerteforeningen kan du være med til at styrke sundheden på arbejdspladsen – sundere medarbejdere har færre sygedage,  mere energi, er gladere og lever længere. Du er samtidig med til at tage et aktivt socialt ansvar og være et godt eksempel for medarbejdere, kunder og leverandører.

Gå forrest i kampen for at bekæmpe hjerte-kar-sygdomme til gavn for virksomhedens medarbejdere og økonomi.

Vi finder en individuel aftale, der passer nøjagtig til din virksomhed og som kan medvirke til at styrke både salg og brandværdi. Vi indgår samarbejdsaftaler på alle niveauer herunder produktsamarbejder, salgsaftaler m.m.