GIV LIV

Vores strategiske partnere

Din virksomhed kan være med til at gøre en stor forskel i kampen mod hjertesygdom i Danmark ved at indgå et samarbejde med Hjerteforeningen. Et samarbejde kommer i mange variationer, og hvert partnerskab er skræddersyet efter fælles ambitioner og mål.

 

Et godt partnerskab bygger på tillid, forventningsafstemning, åben dialog om værdiskabende fokusområder samt enighed om de forskellige bundlinjer, vi sammen skal sætte i spil og måle succesen efter.

 

Du kan finde inspiration blandt vores strategiske partnere herunder.

Matas og Hjerteforeningen har siden 2007 samarbejdet ud fra en fælles grundholdning til sund levevis og ønsket om at hjælpe, hvor der er behov for det.

Hver gang du vælger at trykke på hjerteknappen på pantautomaten i din fakta, støtter du livsvigtige hjerteforskning.

KIA yder et stort bidrag til Hjerteforeningens lotterier og til Hjertegalla, som er vores årlige indsamlingsshow på TV2 Charlie.

 

Hjerteforeningen står sammen med Telenor og IoT-udvikler Seluxit bag en ny teknologi, der kan overvåge private hjertestartere, så de er funktionsdygtige.

 

Danske Hoteller har sammen med Hjerteforeningen udviklet et "Hjerteophold", som kombinerer fornøjelse og hygge med lækre, sunde måltider.

Kildemoes yder et stort in kind bidrag i form af præmier og tilbud til Hjerteforeningens lotterier, årlige julekalender, gode medlemsfordele og øvrige indtægtsskabende aktiviteter og konkurrencer.

MarkOn yder et stort bidrag i form af præmier til Hjerteforeningens lotterier, årlige julekalender, gode medlemsfordele og øvrige indtægtsskabende aktiviteter og konkurrencer.

SPAR, Min Købmand og Hjerteforeningen har gennem flere år haft et samarbejde om salg af bl.a. armbånd i forbindelse med kampagnen Elsk Hjertet.

Armbåndet sælges hvert år i kædernes lidt over 300 butikker og al overskud går til forskning i hjertekarsygdomme.

Læs mere om SPAR og Min Købmand

Zoll/Hjertevagt støtter Hjerteforeningens arbejde ved at donere et beløb pr. solgt hjertestarter.
.

Herudover er det Zoll AED Plus hjertestarteren der anbefales af Hjerteforeningen og sælges fra Hjerteforeningens webshop.

En række af landets apoteker støtter Hjerteforeningen ved at sælge merchandise i forbindelse med bl.a. kampagnerne Elsk hjertet og Gør noget for hjertet.

KonditorBager støtter Hjerteforeningens arbejde ved at sælge hjertepins og armbånd

.
Samarbejdet med KonditorBager eksponeres i forskellige former for markedsføringsmateriale. KonditorBagerkæden har i dag 57 butikker landet over.

I et samarbejde med Hjerteforeningen har energiselskabet OK valgt at støtte aktiviteter for børn med medfødt hjertesygdom.

 

Kontakt

tim

Tim Boye Jensen

Erhvervsteamet
Mail: tbjensen@hjerteforeningen.dk
Tlf: 23 44 79 08