Din virksomhed kan være med til at gøre en stor forskel i kampen mod hjertesygdom i Danmark ved at indgå et samarbejde med Hjerteforeningen. Et samarbejde kommer i mange variationer, og hvert partnerskab er skræddersyet efter fælles ambitioner og mål.
Et godt partnerskab bygger på tillid, forventningsafstemning, åben dialog om værdiskabende fokusområder samt enighed om de forskellige bundlinjer, vi sammen skal sætte i spil og måle succesen efter.
Du kan finde inspiration blandt vores strategiske partnere herunder.
Kildemoes yder et stort bidrag i form af præmier og tilbud til Hjerteforeningens lotterier, årlige julekalender, gode medlemsfordele og øvrige indtægtsskabende aktiviteter og konkurrencer.
MarkOn yder et stort bidrag i form af præmier til Hjerteforeningens lotterier, årlige julekalender, gode medlemsfordele og øvrige indtægtsskabende aktiviteter og konkurrencer.
SPAR, Min Købmand og Hjerteforeningen har gennem flere år haft et samarbejde om salg af merchandise. Al overskud går til forskning i hjerte-kar-sygdomme.
Læs mere om SPAR og Min Købmand
Zoll/Hjertevagt støtter Hjerteforeningens arbejde ved at donere et beløb pr. solgt hjertestarter.
.
Herudover er det Zoll AED Plus hjertestarteren der anbefales af Hjerteforeningen og sælges fra Hjerteforeningens webshop.
En række af landets apoteker støtter Hjerteforeningen ved at sælge merchandise i forbindelse med bl.a. kampagnerne Elsk hjertet og Gør noget for hjertet.
KonditorBager støtter Hjerteforeningens arbejde ved at sælge merchandise. Samarbejdet med KonditorBager eksponeres i forskellige former for markedsføringsmateriale. KonditorBagerkæden har i dag 57 butikker landet over.