GIV LIV

Vind skønne præmier og støt hjertesagen

Hjertelotteriet holder sommerpause indtil den 8. august 2022. Herefter starter vi op igen med Sensommerlotteriet.

Spil med og gør en forskel for danske hjerter
Når du spiller med i Hjertelotteriet, støtter du Hjerteforeningens livsvigtige arbejde. Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til hjerteforskning, forebyggende arbejde samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet. Hver en krone tæller i kampen mod hjertesygdom.Du kan læse mere om, hvad dine støttekroner går til her: Det går din støtte til

Sådan sikrer du dig lodder

Du kan nemt tilmelde dig spil i lotteriet via Betalingsservice her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille med på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Få større vinderchancer

Du får 50 % flere lodder hver gang, når du spiller med via Betalingsservice – og går aldrig glip af et lotteri.

Se om du har vundet

Her finder du de vindende lodnumre fra alle tidligere lotterier – er du en af de heldige vindere?

"Jeg spiller fast med i lotteriet og har gjort det i flere år – det går alt sammen til et vigtigt formål, og så skader det jo ikke, at man også kan vinde lidt en gang imellem"

Bente, 62 år

Find svar på dine spørgsmål

Hvad går mine penge til? Hvor mange lodder kan man købe? Hvornår ved jeg, om jeg har vundet?

Spillemyndigheden_Emblem_RGB
Fastelavnslotteriet 8. februar - 7.marts
Fødselsdagslotteriet 8. marts - 7. april
Forårslotteriet 8. april - 7. maj
Finalelotteriet 8. maj - 7. juni
Sensommerlotteriet 8. august - 7. september
Jubilæumslotteriet 8. september - 7. oktober
Efterårslotteriet 8. oktober - 7. november
Julelotteriet 8. november - 7. december

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores medlemsservice mandag-torsdag mellem kl. 10.00-14.00 70 25 00 00

eller via mail på medlem@hjerteforeningen.dk.

På vores selvbetjeningsside kan du ændre din adresse, læse om fradragsregler.