GIV LIV

Erhvervssamarbejde

Vær med i et fællesskab, der kæmper for en fremtid uden hjertesygdom. Vi glæder os til at gøre en forskel for danskernes hjerter sammen med jer.

Et værdiskabende partnerskab

Et samarbejde med Hjerteforeningen skal skabe værdi fra dag 1 for begge parter.

Profit og purpose skal gå hånd i hånd på en autentisk måde for at skabe den rette værdi – både brandingmæssigt og økonomisk for Hjerteforeningen og for de virksomheder, vi arbejder sammen med.

Om I er en lille, mellemstor eller stor virksomhed, har ingen betydning for indgåelse af et partnerskab. Vi skaber nemlig sammen mulighederne og rammerne for et udbytterigt samarbejde for begge parter.

Et godt partnerskab bygger på tillid, forventningsafstemning, åben dialog om værdiskabende fokusområder, og enighed om de forskellige bundlinjer, vi sammen skal sætte i spil og måle succesen efter.

Hvis din virksomhed vil samarbejde med Hjerteforeningen, kan du kontakte Charlotte Juhl Boesen[email protected] eller på tlf. 25 39 08 64.

Bliv strategisk partner

Et samarbejde med Hjerteforeningen skal skabe værdi fra dag 1. Et samarbejde kommer i mange variationer, og hvert partnerskab er skræddersyet efter fælles ambitioner og mål.

Bliv erhvervspartner

Som erhvervspartner støtter du Hjerteforeningen med et årligt beløb. Hjerteforeningen tilbyder 3 forskellige partner-pakker, så din virksomhed kan vælge den, der passer bedst.

Hvad går jeres støtte til?

Hvad er jeres virksomheds hjertesag? I kan fx støtte forskning i hjertesygdomme, børneområdet eller Hjerteforeningens generelle arbejde indenfor forebyggelse og patientstøtte.

fbaif5rqu4ctbxqreisr

Matas

Matas og Hjerteforeningen har siden 2007 samarbejdet ud fra en fælles grundholdning til sund levevis og ønsket om at hjælpe, hvor der behov for det.

Kia_Logo_Black_PNG

KIA

KIA yder et stort bidrag til Hjerteforeningens lotterier og det årlige indsamlingsshow, TV2 Charlies Hjertegalla.

ladywalk-logo

Ladywalk

Matchet mellem Ladywalk og Hjerteforeningen er utrolig velkvalificeret og vedkommende på flere områder. Vi kæmper begge for sygdomsramte kvinder, og vi opfordrer begge kvinder i alle aldre til at få mere motion ind i hverdagen – og gerne i et socialt fællesskab – i håbet om netop at undgå sygdom.

logo hjertetouren_Rød

Hjertetouren

Hjertetouren køres på Flyvestation Værløse.

De deltagende ryttere kører flest mulige omgange på den 5,1 kilometer lange start- og landingsbane indenfor 24 timer. For hver runde der cykles, donerer forskellige private bidragsydere og virksomheder til Hjerteforeningens livsvigtige arbejde.

HF_Personalefotos_600x400pxCharlotte Juhl Boesen

Charlotte Juhl Boesen