Vær med i et fællesskab, der kæmper for en fremtid uden hjertesygdom. Vi glæder os til at gøre en forskel for danskernes hjerter sammen med jer.
Et samarbejde med Hjerteforeningen skal skabe værdi fra dag 1 for begge parter.
Profit og purpose skal gå hånd i hånd på en autentisk måde for at skabe den rette værdi – både brandingmæssigt og økonomisk for Hjerteforeningen og for de virksomheder, vi arbejder sammen med.
Om I er en lille, mellemstor eller stor virksomhed, har ingen betydning for indgåelse af et partnerskab. Vi skaber nemlig sammen mulighederne og rammerne for et udbytterigt samarbejde for begge parter.
Et godt partnerskab bygger på tillid, forventningsafstemning, åben dialog om værdiskabende fokusområder, og enighed om de forskellige bundlinjer, vi sammen skal sætte i spil og måle succesen efter.
Hvis din virksomhed vil samarbejde med Hjerteforeningen, kan du kontakte Charlotte Juhl Boesen på cjboesen@hjerteforeningen.dk eller på tlf. 25 39 08 64.
Et samarbejde med Hjerteforeningen skal skabe værdi fra dag 1. Et samarbejde kommer i mange variationer, og hvert partnerskab er skræddersyet efter fælles ambitioner og mål.
Som erhvervspartner støtter du Hjerteforeningen med et årligt beløb. Hjerteforeningen tilbyder 3 forskellige partner-pakker, så din virksomhed kan vælge den, der passer bedst.
Hvad er jeres virksomheds hjertesag? I kan fx støtte forskning i hjertesygdomme, børneområdet eller Hjerteforeningens generelle arbejde indenfor forebyggelse og patientstøtte.
Matas og Hjerteforeningen har siden 2007 samarbejdet ud fra en fælles grundholdning til sund levevis og ønsket om at hjælpe, hvor der behov for det.
KIA yder et stort bidrag til Hjerteforeningens lotterier og det årlige indsamlingsshow, TV2 Charlies Hjertegalla.
Matchet mellem Ladywalk og Hjerteforeningen er utrolig velkvalificeret og vedkommende på flere områder. Vi kæmper begge for sygdomsramte kvinder, og vi opfordrer begge kvinder i alle aldre til at få mere motion ind i hverdagen – og gerne i et socialt fællesskab – i håbet om netop at undgå sygdom.
24 timer cykelløb til fordel for hjerterne
Siden 2015 har Hjerteforeningen arbejdet sammen med Hjertetouren, der er startet på initiativ fra Charlotte og Thomas Christensen-Degn som et 24-timers velgørenhedscykelløb på Flyvestation Værløse.