GIV LIV

Eventpartnerskaber

Et partnerskab med Hjerteforeningen kan også tage udgangspunkt i et event.

Hen over året er vi involveret i flere typer events, der alle har til formål at få danskerne ud at motionere, mens der samtidig samles ind til Hjerteforeningens arbejde for hjertepatienter og deres pårørende.

Dem kan du læse om herunder.

logo_ladywalk

Ladywalk

Ladywalk er Danmarks største endagsmotionsevent og i 2019 slog arrangørerne deltagerrekorden med over 53.000 deltagere og en flot donation til hjertesagen på 1 million kroner.

logo hjertetouren_Rød

HjerteTouren

Siden 2015 har Hjerteforeningen arbejdet sammen med Hjertetouren, der er som et 24-timers velgørenhedscykelløb på Flyvestation Værløse.

Friløbet logo

Friløbet

Friløbet og  Hjerteforeningen og sætter i fællesskab fokus på, hvor vigtigt det er at motionere – både fysisk og psykisk.

hjertedametouren-a

Hjerterdame Touren

Hjerterdamertouren er Danmarks smukkeste cykelløb for kvinder.

Løb for en hjertesag 3 Hanne Svejgaard

Løb for en hjertesag

Bearded Villians Denmark har arrangeret trail-løbet LØB FOR EN HJERTESAG i Hareskoven, og pengene fra løbet går ubeskåret til Børnehjertefonden.

Eremitageløbet984

Eremitageløbe

Hjerteforeningen og Eremitageløbet har indgået et samarbejde, der gælder for Eremitageløbet, der finder sted i oktober.

HF_Personalefotos_600x400pxCharlotte Juhl Boesen

Charlotte Juhl Boesen