GIV LIV

Din støtte vil redde liv

Din støtte går til livsvigtig hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte. Af hjertet tak!

Jeg vil gerne støtte med:

Kasper Iversen
Lektor, overlæge dr.med
Kardiologisk afdeling, Herlev Hospital
Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
Tlf 38 68 60 09/28 71 27 53
kasper.iversen@dadlnet.dk

Barnet der er med på billedet er 14 dage gammel og kaldes 'Lillebror' af sin mor, Louise Poulsen.

Louise Poulsen har godkendt brugen af billederne og kan kontaktes på louisevpoulsen@hotmail.com eller telefonnummer 23619030.

Jeg sender selv fotos til Louise til 'Lillebror's scrapbook.

Damen til højre i nogle af billederne sygeplejersken Camilla, der stod for screening af børn.

Støt i dag – kæmp for hjertet!

Din støtte går til hjerteforskning, forebyggelse og støtte til hjertesyge danskere og deres familier.

Hver 5. dansker dør af hjerte-kar-sygdom. Din støtte til forskning sikrer, at flere overlever.

Din støtte er fradragsberettiget. Når du oplyser dit CPR-nummer, bliver din støtte automatisk indberettet til SKAT. Du kan få fradrag for beløb op til 18.300 kr. årligt i 2024 (17.700 kr. i 2023).

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Vi er klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål, kan du kontakte Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00 mandag til torsdag kl. 10.00-14.00 eller skrive en mail til medlem@hjerteforeningen.dk.

På vores selvbetjeningsside kan du bl.a. ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.