GIV LIV

Rådgivning

Er du bekymret, eller har du spørgsmål om sygdom eller symptomer? Uanset om du er hjertepatient, forælder til et hjertebarn, ung med hjertesygdom eller pårørende til en hjertepatient, er Hjerteforeningen klar til at hjælpe dig.

LIJ_8086-min-scaled-landscape

Rådgivning

Hjertepatienter og pårørende

Forældre til hjertebørn og unge

Hjertelinjen

Har du spørgsmål om hjertesygdom eller brug for rådgivning og støtte, så ring til Hjertelinjen.

Børnehjertelinjen

Børnehjertelinjen er telefonisk rådgivning med fokus på hjertesygdomme hos børn og unge.

Patient- og pårørendestøtter

Vores frivillige patient- og pårørendestøtter er klar til at tale med dig.

Forælderstøtter

Vores frivillige forælderstøtter har alle børn med en hjertesygdom, og de er klar til at tale med dig.

Hjertepatienter og pårørende

Hjertelinjen

Patientstøtter

Vores frivillige patientstøtter lever alle med en hjertesygdom, og er klar til at tale med dig.

Forælder til hjertebørn og unge

Børnehjertelinjen

Forælderstøtter