GIV LIV

Mindegaver

En mindegave er en donation til hjertesagen til minde om et nært familiemedlem eller en god ven. Mindegaver gives oftest i forbindelse med en begravelse eller en bisættelse, og det kan være en meningsfuld måde at sige farvel på.

Når du køber en mindegave, får du et kondolencekort tilsendt via mail, som du kan give til de pårørende ved en begravelse eller bisættelse. Din donation går til Hjerteforeningens arbejde med hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte.

Giv en mindegave

De fine kort er designet af Hjerteforeningens ambassadør Louise Houvenaeghel, der er skabt i kærlighed til naturen og livet.

Det går din støtte til

Din støtte er med til at sikre, at vi kan levere hjerteforskning af højeste kvalitet, forebygge hjerte-kar-sygdomme og sikre den nødvendige støtte og rådgivning til alle hjertepatienter og pårørende.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores medlemsservice mandag-torsdag mellem kl. 10.00-14.00 70 25 00 00

eller via mail på [email protected].

Har du spørgsmål til mindeindsamlinger eller mindegaver, bedes du skrive en mail til [email protected].

På vores selvbetjeningsside kan du ændre din adresse samt læse om fradragsregler.