Støt os

Arv og testamente

En gave til Hjerteforeningen i dit testamente hjælper os med at redde liv – nu og i fremtiden!
Indtægter fra arv udgør et af de vigtigste bidrag til Hjerteforeningen. Uden den støtte vi får fra arv, var det ikke muligt for os at bekæmpe hjertekarsygdomme i Danmark.

Læs de oftest stillede spørgsmål om arv og testamente

Gør arv til en hjertesag

Det er en livsbekræftende handling at oprette testamente til fordel for Hjerteforeningen. Dermed viser du, at du tror på et længere og bedre liv for os alle.

Arven er med til at gøre en stor forskel. Din fremtidige støtte sikrer Hjerteforeningens livsvigtige arbejde med at forebygge hjertekarsygdomme, med at reducere antallet af dødsfald og den støtter vores arbejde for at forbedre livskvaliteten for alle dem, der allerede er syge. Se, hvordan du opretter testamente, og mød nogle af dem, der har valgt at støtte Hjerteforeningens arbejde gennem arv.

Kontakt Hjerteforeningens jurist

Har du spørgsmål om arv, gaver og testamente, er du altid velkommen til at kontakte chefjurist Ann Marie Panduro på telefonnummer 33 67 00 56.