GIV LIV

Hjertelotteriet

Spil med i Julelotteriet og vind dejlige julegaver

Stor præmiepulje på højkant

Det store julelotteri er i gang! Spil med senest den 7. december og vær med i lodtrækningen om bl.a. smarte elcykler, aktivitetsure, gavekort til selvforkælelse og masser af kontantpræmier. Som spiller i lotteriet støtter du samtidig den livsvigtige hjertesag. Se hele præmiepuljen på over 375.000 kr. i præmiekataloget.

Sidste chance for at spille med er d. 7. december 2020.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden d. 21. december 2020.

Sådan gør du

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på.

Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder

Få meget større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant og får endnu større chance for at vinde en af de mange skønne præmier samtidig med, du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. I år har vi således givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Årets lotterier
Fastelavnslotteriet 8. februar – 7. marts