GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind lækre præmier og støt den gode sag

Meget større vinderchancer

Spil med i Fastelavnslotteriet senest d. 7. marts. Så kan du vinde masser af skønne præmier samtidig med, du støtter Danmarks hjerter. Der er endnu større vinderchancer end der plejer. Der er nemlig 100 ekstra gevinster i præmiepuljen i Fastelavnslotteriet. Se hele præmiepuljen her.

Lodtrækningen foretages den 18. marts 2019. Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den 25. marts 2019.

Sådan gør du

Du kan nemt købe lodder til Fastelavnslotteriet her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder nu

Tilmeld dig automatisk spil

Så får du 50 procent større vinderchancer!

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet