GIV LIV

Hjertelotteriet

150.000 kroner på højkant

Vind 150.000 skattefri kroner

Vil du gerne forlænge sommerglæden? Nu har du mulighed for at blive den heldige vinder af en af de mange skønne præmier i JubilæumslotterietSpil med senest d. 7. oktober 2019 og vær med i lodtrækningen om bl.a. 150.000 kr. kontant og skattefrit, iPads, forkælelsesophold, elcykler og meget andet.

Se hele præmiepuljen på over 370.000 kr. i præmiekataloget.

Hvordan spiller jeg med?

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den 21oktober.

Jubilæumslotteriets præmiekatalog

Bestil dine lodder nu

Tilmeld automatisk spil

Du får 50% gratis lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via PBS. Så du får endnu større vinderchancer i Hjertelotteriet.

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet