GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind skønne præmier og støt den gode sag

Hjertelotteriet holder sommerpause indtil den 8. august 2020, hvor Sensommerlotteriet går i gang. Du kan allerede nu sikre dig lodder i Sensommerlotteriet ved at tilmelde dig automatisk spil i lotteriet via Betalingsservice. Når du spiller via Betalingsservice, får du oven i købet 50 procent ekstra lodder og øger dermed dine vinderchancer markant.

Sådan gør du

Du kan nemt tilmelde dig spil i lotteriet via Betalingsservice her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Bestil dine lodder her

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 22 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.