GIV LIV

Hjertelotteriet

Skal der ekstra store julegaver under træet?

Vind 150.000 kr.

I årets sidste hjertelotteri kan du vinde 150.000 kroner i julegave til dig eller dem, du holder af. Spil med i lotteriet og vær med i lodtrækningen om pengepræmier eller én af de mange andre skønne præmier til at gøre hjerternes fest endnu mere festlig. Du kan fx også vinde smuk julepynt, iPads, rejsegavekort, kroophold og meget mere. Se hele præmiepuljen på over 375.000 kr. i præmiekataloget.

Spil med senest 7december 2019.

Hvordan spiller jeg med?

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den 20december.

Bestil dine lodder nu

Tilmeld automatisk spil

Du får 50% gratis lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via PBS. Så du får endnu større vinderchancer i Hjertelotteriet.

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet