GIV LIV

Hjertelotteriet

Gratis lodder i Sensommerlotteriet

Sommerhumør og gratis lodder

Vi er i sommerhumør og giver dig tre gratis lodder til Sensommerlotteriet, så du får større vinderschancer. Spil med senest 7. september 2019 og vær med i lodtrækningen om masser af skønne sommerpræmier. Du kan f.eks vinde 100.000 kr. kontant og skattefrit, iPads, rejsegavekort, elcykler og meget andet. Se hele præmiepuljen på over 375.000 kr. i præmiekataloget.

Hvordan får jeg tre gratis lodder?

Du r tre gratis lodder oven i dit køb, når du køber lodder. Så kan du vinde masser af skønne præmier samtidig med, du støtter Danmarks hjerter. Du kan også vælge kun at bestille gratis lodder.

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den  23september 2019.

Bestil dine lodder nu

Hvis du oplever udfordringer med at gennemføre bestilling af lodder, kan det skyldes, at der er mange andre, som også er ved at bestille lodder. Hav venligst tålmodighed eller prøv igen senere.

Tilmeld automatisk spil

Du får 50% gratis lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via PBS. Så du får endnu større vinderchancer i Hjertelotteriet.

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet