GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind ekstra julegaver for over 330.0000 kr. – mens du støtter en god sag!

Deltag i det store Julelotteri og vind masser af skønne julepræmier. Så giver du samtidig et vigtigt og værdsat bidrag til kampen for liv uden hjertesygdom.

I den store præmiepulje finder du bl.a. den nye iPad Air, smarte aktivitetsure, gavekort til selvforkælelse og kontantbeløb i alle størrelser. Se alle præmierne her.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden senest d. 21. december 2021. Tjek lodnumre her.

Sidste chance for at spille med er den 7. december 2021.

Køb dine lodder her

Få meget større vinderchancer

Vidste du, at du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice? Dermed øger du dine vinderchancer markant, samtidig med du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i, og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.