GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind skønne præmier og støt den gode sag

Spil med igen fra 8. februar 2021

Hjertelotteriet holder vinterpause indtil den 8. februar 2021, hvor Fastelavnslotteriet går i gang. Du kan allerede nu sikre dig lodder ved at tilmelde dig automatisk spil i lotteriet via Betalingsservice.

Hvis du har spillet med i Julelotteriet 2020, kan du tjekke her, om du er en af de mange heldige vindere.

Sådan får du større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant og får endnu større chance for at vinde en af de mange skønne præmier, samtidig med du støtter danske hjerter.

Tryk på knappen herunder, vælg de lotterier, du vil deltage i, og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. I 2020 har Hjerteforeningen givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Årets lotterier
Fastelavnslotteriet 8. februar – 7. marts