GIV LIV

Hjertelotteriet

Lotteriet holder sommerpause

Du kan spille med igen fra den 8. august 2021, hvor Sensommerlotteriet går i gang, og der er præmier for over 325.000 kr. på højkant.

Du kan tilmelde dig lotteriet via Betalingsservice allerede nu. Så kommer dine lodnumre automatisk med posten, og du får 50 % ekstra lodder gratis med oven i købet.

Har du spillet med i et af årets tidligere lotterier? Tjek her, om du er en af de heldige vindere.

Få meget større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant, samtidig med du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i, og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.