GIV LIV

Hjertelotteriet

Over 300.000 kroner i præmiepuljen

Vind lækre præmier

Spil med i det store Fødselsdagslotteri og vær med i lodtrækningen om én af de mange lækre præmier i præmiepuljen på over 300.000 kr. Du kan fx vinde 100.000 skattefri kroner, rejse til tiltrængt solferie, iPad og meget mere. Se alle præmierne i præmiekataloget.

Spil med senest d. 7april 2020.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres snarest muligt efter lodtrækningen.

Sådan gør du

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder nu

Tilmeld automatisk spil og få 50% flere vinderchancer

Du kan nemt tilmelde dig spil i lotteriet via Betalingsservice ved trykke på knappen herover. Når du spiller via Betalingsservice, får du ovenikøbet 50 procent ekstra lodder og øger dermed dine vinderchancer markant.

Fødselsdagslotteriet 2020

Bemærk: Udskudt dato for trækning af vindere i Fastelavnslotteriet (Spilleperiode: 8/2-7/3) pga. corona-krisen. Ny dato er d. 27. april. Vinderliste offentliggøres snarest muligt derefter og vinderne får direkte besked.

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 22 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.