GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind præmier for 350.000 kr.

Mange lækre præmier

Spil med i det store efterårslotteri senest d. 7. november. Så kan du vinde masser af lækre præmier, samtidig med du støtter den livsvigtige hjertesag. Du kan bl.a. vinde 150.000 kr. kontant, gavekort til selvforkælelse, aktivitetsure og meget mere. Se hele præmiepuljen på over 350.000 kr. i præmiekataloget.

Spil med senest d. 7. november 2020.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden d. 23. november 2020.

Sådan gør du

Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på.

Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder

Få meget større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant og får endnu større chance for at vinde en af de mange skønne præmier samtidig med, du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 22 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.