GIV LIV

Hjertelotteriet

Støt hjertesagen og vind præmier for over 333.000 kr.🎈

Vær med i lodtrækningen om helt op til 150.000 kr. i Jubilæumslotteriet!

Hele overskuddet går til hjertesagen og den livsvigtige kamp mod hjertesygdom.

I den store præmiepulje finder du bl.a. skønne rejsegavekort, den nye iPad Air, smarte aktivitetsure og meget mere. Se alle gevinster i præmiekataloget.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden senest d. 1. november 2021. Tjek lodnumre her.

Sidste chance for at spille med er den 7. oktober 2021.

Køb dine lodder her

Få meget større vinderchancer

Vidste du, at du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice? Dermed øger du dine vinderchancer markant, samtidig med du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i, og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.