GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind præmier for over 320.000 kr.

Er du den næste heldige vinder?

Spil med i det sidste lotteri inden sommerpausen og vær med i lodtrækningen om de mange skønne præmier i puljen på over 320.000 kr.

Du kan fx vinde masser af kontantbeløb på helt op til 100.000 kr., skønne gavekort til selvforkælelse, smarte aktivitetsure og meget mere. Se alle de fantastiske præmier her.

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjemmesiden d. 1. juli 2021.

Sidste chance for at spille med er den 7. juni 2021.

Køb lodder her

Få meget større vinderchancer

Du får 50% ekstra lodder oven i dit køb, når du tilmelder dig automatisk spil via Betalingsservice. Dermed øger du dine vinderchancer markant, samtidig med du støtter danske hjerter.

Du skal bare trykke på knappen herunder, vælge de lotterier, du vil deltage i, og det antal lodder, du vil spille på. Så kan det blive dig, der vinder i den næste lodtrækning i Hjertelotteriet.

Tilmeld automatisk spil

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forebyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Sidste år har vi således givet næsten 32 millioner kroner i støtte til 26 vigtige forskningsprojekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.