GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind lækre præmier og støt den gode sag

Vil du vinde en ny bil?
Spil med i Fødselsdagslotteriet senest d. 7. april. Så kan du vinde masser af skønne præmier samtidig med, du støtter Danmarks hjerter. Der er f.eks. en lækker bil på højkant til en værdi af 183.995 kr. Læs mere og se hele præmiepuljen på over 400.000 kr. i præmiekataloget.

Lodtrækningen foretages den 11. april 2019. Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den 23. april 2019.

Sådan gør du
Du kan nemt købe lodder til Fødselsdagslotteriet her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder nu

Tilmeld dig automatisk spil

Så får du 50 procent større vinderchancer!

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet