GIV LIV

Hjertelotteriet

Vind skønne præmier og støt den gode sag

Vind 150.000 skattefri kroner

Spil med i Finalelotteriet senest d. 7. juni 2019. Så kan du vinde masser af skønne præmier samtidig med, du støtter Danmarks hjerter. Du kan f.eks. vinde 150.000 kroner kontant og skattefrit, iPads, rejsegavekort, elcykler og meget andet. Se hele præmiepuljen på over 370.000 kr. i præmiekataloget.

Skynd dig at spille med i Finalelotteriet inden sommerpausen!

Alle vindere får direkte besked, og de vindende lodnumre offentliggøres på hjertelotteriet.dk den 24. juni 2019.

Sådan gør du

Du kan nemt købe lodder til Finalelotteriet her på hjemmesiden. Du skal bare trykke på knappen herunder og vælge det antal lodder, du vil spille på. Så er du måske den næste vinder i lotteriet.

Køb lodder nu

Tilmeld dig automatisk spil

Så får du 50 procent større vinderchancer!

Overskud til at arbejde for sunde hjerter

Hele overskuddet fra Hjertelotteriet går til forskning, forbyggende arbejde og patientstøtte inden for hjerteområdet. Alene i 2018 har vi således givet ca. 34,5 millioner kroner i støtte til 43 vigtige forsknings-projekter. Det kan vi kun gøre med hjælp fra dig og andre, der støtter os – f.eks. ved at spille med i vores lotterier.

Hjertelotterier i 2019

Fastelavnslotteriet