GIV LIV

Motion for hjertet

Velkommen til Hjerteforeningens motionsunivers

- find den rette motion for dit hjerte

Tænd og træn

'Tænd og Træn dit hjerte' er for dig, der er ny-opereret hjertepatient og ønsker at dyrke motion hjemmefra, mens du venter på rehabilitering, eller som et supplemet undervejs.
g

Det kan også være at du er uvant med motion, og har brug for at komme i gang med motion på en tryg måde.

Hjertemotion

Hjertemotion online er et digitalt supplement til vores fysiske Hjertemotion som findes i lokalforeningerne over hele landet.

Hjertemotion online er for dig der er hjertepatient og har afsluttet et rehabiliteringsforløb i region eller kommune, og ønsker fortsat støtte og inspiration til motion.

Hjertetræning

Hjertetræning er for dig, der er stabil hjertepatient samt andre interesserede, der ønsker inspiration til fysisk aktivitet og bevægelse.

Hvert program indeholder opvarmning, styrke og puls samt udstrækning instrueret af Hjerteforeningens ambassadør, Thomas Evers Poulsen.

GÅ MED

GÅ MED handler om at gå flere ture sammen i den dejlige danske natur. GÅ MED er et gratis tilbud til dig, som ønsker at være en del af et gå-fællesskab.