GIV LIV

Få tilsendt 10 ugers træningsforløb

Tilmeld dig Hjertetræning

Tilmeld dig Hjerteforeningens 10-ugers træningsforløb og modtag en ugentlig træningsvideo og tilhørende træningsartikler og madplaner.

"Påkrævet" indikerer påkrævede felter

Vi bruger dine kontaktoplysninger til at sende ugentlige træningsprogrammer og til at kontakte dig vedrørende Hjerteforeningens arbejde og formål. Når det er muligt, registrerer vi, hvordan du har hørt om dette tilbud, fx vha. UTM. Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder her persondatapolitik

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Hjertetræning er for dig, der ønsker inspiration til fysisk aktivitet.

Træningsvideoerne er produceret i samarbejde med Hjerteforeningens ambassadør Thomas Evers Poulsen.

Det er 15-minutters træningsprogrammer, der indeholder opvarmning, øvelser med puls og styrke og udstrækning, tilrettelagt af  Hjerteforeningens fysioterapeut. Undervejs guider vi, så alle kan tilpasse øvelserne til det fysiske niveau.

Som supplement til træningerne har vi på websitet også samlet vores bedste råd om træning og kost fra Hjerteforeningens egne eksperter.

Hjertetræning er for dig, der ønsker inspiration til fysisk aktivitet.