Hjerteforeningen tilbyder en gratis testamenteguide, der trin for trin beskriver, hvordan du gør, når du skal oprette testamente, hvad du skal tage stilling til, og hvad dine penge går til, hvis du skulle have lyst til at testamentere en del af din arv til Hjerteforeningen.

Cirka 75 mennesker støtter hvert år forskningen i hjerte-kar-sygdomme ved at testamentere en del af deres arv til Hjerteforeningen.

– Vi kan godt lide tanken om at gøre en forskel, efter vi er væk, siger Virum-parret Annelie og Henning Harboe, som er ét af de par, som har testamenteret til Hjerteforeningen.

Du kan møde parret i videoen ved at se øverst på denne side.

Og du kan selv blive klogere på, hvordan du testamentere, og hvad du skal tage stilling til ved at bestille vores gratis testamenteguide.

Læs mere om arv og testamentering til Hjerteforeningen

Bestil testamenteguide