Gode naboer har det sjovere! Vil du vinde fede præmier til dig og din nabo? Så tjek programmet her.

De 5 udfordringer lyder:

Mandag
Sig hej til din Nabo! Hjerteforeningen kickstarter Hej Nabo-ugen på Facebook med en konkurrence om biografbilletter til dig og din nabo.
Samtidig vil der fra på mandag d. 23. oktober være postkort at finde på cafeer i hele landet til dig, der har lyst til at sende en mere personlig hilsen til din nabo.

Tirsdag
Invitér din nabo på Nabo-lasagne – i samarbejde med REMA1000 – deltag i konkurrencen om 200 gavekort à 250 kr. til Rema1000. Så kan du jo invitere din nabo på en hyggelig middag. Du kan vinde gavekort til lasagne på tirsdag d. 24. oktober på www.idoflink.dk

Onsdag
Få god nabo-samvittighed: Sig tak til en nabo, der gør mere end dig – i samarbejde med Peter Larsen Kaffe har du mulighed for at vinde et års kaffeforbrug, hvis du kan stille op med den bedste nabohistorie. Deltag i konkurrencen på www.idoflink.dk på onsdag d. 25. oktober.

Torsdag
Få sjove oplevelser med dine naboer! Vind Superliga-billetter til dig og dine naboer i samarbejde med Alka Forsikring 2×500 billetter til naboer, der tager til kamp sammen. Du kan deltage i konkurrencen på www.idoflink.dk på torsdag d. 26. oktober.

Fredag
Hold en Nabobar. Albani udlodder øl til ølsmagning, en plakat til opgangen og samtalestartere til din nabobar.

Hjerteforeningen foreslår et sundere alternativ til nabobaren i form af fx blåbærsmoothies, grønne smoothie eller ingefær-shots til de mere hardcore. Bestil din nabobar via www.idoflink.dk.

Blåbærsmoothie

Grøn smoothie

Gennem hele ugen samler vi flinke Nabohistorier i samarbejde med Nabohjælp. I uge 44 kårer vi den flinkeste historie af dem alle.

Gå ind på platformen www.idoflink.dk og deltag. Så har du mulighed for at vinde et gavekort på 10.000.

PLATFORMEN IDOFLINK.DK

Hej Nabo! er det første af Hjerteforeningens tiltag, som skal fremme mental sundhed og få folk til at komme tættere på hinanden. ”Flinke-kampagnen” bliver bl.a. lanceret på Fucking Flinks nye aktivitetsplatform, IDoFlink.dk. Målet med med Idoflink er at samle gode organisationer og brands, som i fællesskab skal være med til at gøre det nemt og sjovt for danskerne at komme op af sofaen, lægge mobiltelefonen i lommen og sammen skabe en større, positiv forandring.

Med IDoFlink vil Hjerteforeningen sammen med den sociale bevægelse Fucking Flink gøre en nation af likers på sociale medier til fucking flinke doers i den virkelige verden.