Forside > Støt os > Virksomheder og fonde

Virksomheder og fonde

Din virksomhed gør en afgørende forskel i vores fælles  kamp mod hjertesygdom og for livreddende forskning ved at indgå et samarbejde med Hjerteforeningen. Kontakt os i dag.

Mulighederne for at samarbejde med os er mange. Og vi sætter en ære i at finde den rette løsning til jeres virksomhed eller organisation, så samarbejdet skaber værdi for begge parter.

Lad os hjælpe med at finde den rette løsning for jer.

Skriv til os i dag

Happy mother embracing her small son at home, while boy is looking at camera.
iStock_forskning_2

Vores samarbejde med din virksomhed eller organisation skal skabe værdi fra dag ét, hvor profit og purpose skal gå hånd i hånd på en autentisk måde.

Din virksomhed bliver en del af hjertesagens fortælling om, at vi sammen kan være med til at gøre en forskel i kampen mod hjertesygdomme som over 500.000 danskere i dag er ramt af.

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte Charlotte Juhl Boesen, ansvarlig for indsamlingspartnerskaber, for inspiration til, hvordan jeres virksomhed eller event kan få et endnu højere formål.

Skriv på [email protected]

Ring på 25 39 08 64

HF_Personalefotos_600x400pxCharlotte Juhl Boesen
365discount står klar, når lynet slår ned
"Vores samarbejdspartner 365discount har valgt lade Hjerteforeningens instruktører uddanne alle butikschefer i basal genoplivning og brug af en hjertestarter. “Det burde derfor være obligatorisk for alle medarbejdere at tage et Hjerteredderkursus cirka hvert femte år”, siger Claus Buch Pedersen er butikschef i 365discount.
Bestil kursus til virksomhed
genoplivning_984x656
iStock_forskning_5
Din virksomhed redder liv ved at støtte forskningen
Siden foreningens start i 1962 har vi gjort en helt afgørende forskel på hjerteområdet. Dødeligheden er blevet halveret, men mere end en halv million danskere har stadig hjertesygdom. Vi mangler forskning – og din virksomhed sidder med nøglen. Brug den og gør en forskel.
Se forskningen I støtter

Genveje

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)