Forside > Støt os > Online-indsamlinger

Online-indsamlinger

Opret din egen indsamling og vær med til at gøre en forskel for alle berørt af hjertesygdom. Når vi står sammen, er vi stærkere.

Gå forrest i kampen mod hjertesygdom ved at oprette en indsamling.

Det er ganske simpelt, men vil gøre stor gavn. Opret en indsamling, beskriv din motivation og aktivér dit netværk – så er du i gang med at samle ind til livsvigtig hjerteforskning, der kan redde liv.

Din indsamling gør en forskel, fordi:

• Du hjælper andre. Du gør en forskel for mennesker berørt af hjertesygdom.
  • Du sikrer midler til forskning. Din indsamling vil bidrage til at sikre ny viden, ny behandling og nyt håb for fremtidens hjertebehandling.
  • Du samler dit netværk om hjertesagen. Din indsamling kan samle mennesker nær dig.

Din indsamling kan også være en anledning til at dele minder og fortællinger og finde støtte hos hinanden. Når en af dine kære går bort, kan det være meningsfuldt at oprette en mindeindsamling til ære for den afdøde. Det kan være en måde at vise kærlighed og respekt for den afdøde ved at samle ind til hjertesagen. Donationerne vil gøre en forskel for fremtidens hjertebehandling.

Loving parents with little son using digital tablet on sofa. Happy family of three spending leisure time at home. They are wearing casuals.
iStock-643897728

Din indsamling vil gøre en forskel i verden, når du bidrager til, at vi kan fortsætte med at redde liv.

Vi er kommet langt, og siden Hjerteforeningens fødsel i 1962 er antallet af dem, der dør af hjertesygdom, blevet halveret.

Men vi er ikke i mål endnu, når hver 5. af os fortsat må lade livet til sygdom i hjertet. Derfor er vi taknemmelige for din indsamling.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kommer jeg i gang?

Sådan kommer du i gang:

1. Opret en indsamling

2. Sæt målet og beskriv motivationen for din indsamling

3. Del din indsamling med dit netværk

… og så er du i gang.

Hvem kontakter jeg for at få hjælp?

Har du spørgsmål, kan du altid kontakte vores medlemsservice mandag-torsdag mellem kl. 10.00-14.00 på 70 25 00 00 eller via mail på [email protected].

På vores selvbetjeningsside kan du ændre din adresse samt læse om fradragsregler.

Hvad går min støtte til?

Din støtte er med til at sikre, at vi kan levere hjerteforskning af højeste kvalitet, forebygge hjerte-kar-sygdomme og sikre den nødvendige støtte og rådgivning til alle hjertepatienter og pårørende.

Online-indsamlinger
Annie startede sin egen indsamling til forskning
“Som tidligere hjertebarn ved jeg, at livet med en hjertesygdom kan være barsk. Pengene fra min indsamling går bl.a. til hjerteforskningen, der giver hjertelægerne ny viden om behandling af hjerte-kar-sygdomme. Derfor samler jeg ind.” (modelfoto).
Start din egen indsamling
Senior women and her granddaughter hiking on mountain, walking through forest
iStock-1359176316
Mindeindsamlinger
Skab et minde om afdød
Opret mindeindsamling
Online-indsamlinger
Saml ind til en hjertestarter nær dig
Du kan samle ind digitalt i vores Landsuddeling, hvor vi sammen opsætter hjertestartere. Og det nytter – forskning viser, at chancerne for at overleve er væsentlig større, når hjertestarteren er taget i brug.
Saml ind til en hjertestarter
iStock-1413625826

Genveje

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)