Forside > > Støt os > Online-indsamlinger > Mindeindsamlinger og mindegaver

Mindeindsamlinger og mindegaver

En mindeindsamling er en personlig indsamling, hvor du og dine kære kan mindes et nært familiemedlem eller en god ven gennem donationer til hjertesagen.

Din indsamlingsside kan fx bruges til en begravelsesindsamling og kan oprettes på få minutter. Donationerne til din indsamling vil gå til Hjerteforeningens arbejde med forskning, forebyggelse og patientstøtte.

Saml ind til hjerterne
Start en mindeindsamling
Du kan oprette en indsamling til mindet om en, du har mistet til hjertesygdom. Donationerne vil gøre en forskel for hjertet.
Kvinde lægger sin ene hånd på en ældre dames hænder
Giv en mindegave
Mindegaver gives oftest i forbindelse med en begravelse eller en bisættelse, og det kan være en meningsfuld måde at sige farvel på. Når du køber en mindegave, får du et kondolencekort tilsendt via mail, som du kan give til de pårørende ved en begravelse eller bisættelse. Din donation går til Hjerteforeningens arbejde med hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte. De fine kort er designet af Louise Houvenaeghel.
Opret mindegave
Foto: iStock
Har du et spørgsmål?

Har du spørgsmål vedrørende mindeindsamlinger eller mindegaver bedes du skrive en mail til:

[email protected].

close up to a young woman's bright and green eyes. she is in love and dreams of her new boyfriend