GIV LIV

Træningsprogrammer

Dans med Thomas Evers

Gode øvelser

Opvarmning er en central og vigtig del af din træning. Opvarmningen forbereder kroppen både fysisk og mentalt til den fysiske aktivitet, du skal i gang med.

Alle har gavn af en gradvis nedkøling efter træning. Her sænkes intensiteten langsomt, og hjerte og kredsløb tilpasses igen et lavere aktivitetsniveau og  en lavere puls.

Hjertemad

Sund mad er vigtigt for dit hjerte, og sund mad er en vigtig forudsætning for at holde kroppen stærk og have god energi til træning. Hjerteforeningens kost-ekspert giver her de vigtigste råd til at holde fokus på de hjertesunde vaner i forbindelse med træning.

Sund mad er vigtigt for dit hjerte og hjælper med at holde kroppen stærk og give dig god energi til træning. Hjerteforeningens diætist har derfor sammensat en struktureret kostplan for en uge, hvor du får lejlighed til at smage vores mange spændende opskrifter.