Forside > Hjælp og råd > Få professionel rådgivning > Børnehjertelinjens mailrådgivning

Børnehjertelinjens mailrådgivning

Har du spørgsmål, der er svære at tale om? Så skriv til os på mail og få støtte og råd.

Børnehjertelinjens rådgivere besvarer mails fra familier, der venter et hjertebarn, fra forældre og pårørende til hjertebørn og fra unge med hjertesygdom.

Vores postkasse er åben for alle slags henvendelse, og din mail vil blive besvaret af en faglig ekspert med mange års erfaring indenfor børne/unge-området.

Sådan gør du

Alle er velkomne til at sende os en mail, og det er ganske gratis at få en mail retur fra os. Du kan kontakte os direkte fra denne side ved at udfylde nedenstående formular. Du kan forvente et svar inden for en uge.

Angiv gerne dit telefonnummer, hvis vores rådgiver må kontakte dig telefonisk. Det kan være hensigtsmæssigt, da nogle spørgsmål kan være svære at besvare skriftligt.

I Hjerteforeningen kan du også

Få telefonisk rådgivning på Børnehjertelinjen

Venter I et hjertebarn, er du forælder eller anden pårørende til et barn med en hjertesygdom, eller er du ung med hjertesygdom?

Har du brug for at tale med en ekspert på området, så er du altid velkommen til at kontakte Børnehjertelinjen.

Ring gratis til Børnehjertelinjen på 70250000 hver mandag fra 9-12 og torsdag fra 13-16 og få fat i Hjerteforeningens sygeplejerske.

Møde andre hjertebarnsforældre i Hjerteforeningens Børneklub

Hjerteforeningens forælderstøtter er frivillige forældre til børn med hjertesygdom, som nu har overskuddet til at hjælpe andre i en lignende situation.

De har en helt særlig og umiddelbar forståelse for den situation, du er i, og samtalerne kan være med til at skabe håb for dig og din familie i en svær tid.

Læs meget mere om forældrestøtterne her.

Få svar på typiske spørgsmål som hjertebarnsforælder

Her på denne side har vi samlet en række typiske spørgsmål og svar, du kan have som forælder til et hjertebarn.

Få støtte og råd af andre hjertepatienter

Tal med én, der lever med samme hjertesygdom som dig.

Hjerteforeningens patientstøtter lytter, stiller spørgsmål og fortæller også gerne om deres erfaringer.

Vores frivillige patientstøtter har forskellige diagnoser, køn og alder. De bor i hele landet, og er forskellige steder i livet.

Find den patientstøtte som du bedst kan identificere dig med i vores patientstøttegalleri og book en telefonisk samtale.

Læs mere her og book en samtale i dag.

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)