Forside > Støt os > Bliv medlem > Bliv medlem af Hjerteforeningen og få fordele hos Tryg

Bliv medlem af Hjerteforeningen og få fordele hos Tryg

Som medlem af Hjerteforeningen får du en række unikke fordele hos Tryg.

Når du samler dine forsikringer gennem Hjerteforeningens aftale med Tryg, sparer du op til 30%.

Særlig ulykkesforsikring

Dækker også, hvis din hjertesygdom er årsag til ulykke (varigt mén og dødsfald), eller hvis ulykken forværres pga. en hjertesygdom.

Særligt i din rejseforsikring

Nemmere forhåndsgodkendelser (og visse tilfælde ingen forhåndsgodkendelse) på   udvalgte hjertelidelser, selvom medlemmet er i ustabil fase (gælder rejser til EU/EØS-  landene). Forsikringen kan købes uden krav om helbredsoplysninger, og Rejseforsikring dækker altid, når du er i stabil fase.

Særligt i din indboforsikring

Privat hjertestarter dækkes som almindeligt indbo på indboforsikringen ved fx brand, tyveri og hærværk. Derudover omfatter Retshjælp også juridisk vurdering ifm. afslag på fx udbetaling af forsikringssum for kritisk sygdom.

Sådan får du fordele fra Tryg

Meld dig ind i Hjerteforeningen og book et møde med vores samarbejdspartner Tryg.

Du kan også ringe direkte til Tryg på 78 75 24 59 eller blive ringet op, og høre mere om dine fordele og priser som medlem af Hjerteforeningen.