GIV LIV

Bliv klogere på din sygdom

Hjerteforeningen har udarbejdet podcasts og webinarer, hvor du kan blive klogere på din sygdom. Viden om din hjertesygdom kan være med til at give tryghed og ro i sindet.

Med Hjerteforeningens podcasts, kan du få viden, råd og vejledning fra forskellige fagfolk.

I Hjerteforeningen afholder vi webinarer for hjertepatienter og pårørende. Vi tilbyder webinarer om mange forskellige hjertesygdomme og problemstillinger. Med vores webinarer ønsker vi at give dig den nyeste viden om hjertesygdomme, indsigt i livet med en hjertesygdom og inspiration til hvad du selv kan gøre for at passe på dit hjerte.

Artikel

Håb og styrke til at komme videre i livet og tale med ligesindede. Det er, hvad Hjerteforeningens patientstøtter kan give. Med dem kan du vende spørgsmål, følelser og udfordringer omkring det at være hjertesyg.

Artikel