Vores ambassadører

Hjerteforeningens ambassadører kæmper for hjertet, og hjælper med at sætte fokus på hjertesagen. Se vores ambassadører her.

Sådan kontakter vi dig

I Hjerteforeningens arbejde for at hverve medlemmer og faste bidragsydere benytter vi forskellige metoder til at kontakte dig.

Selvbetjening

Du kan her selv rette i dine oplysninger om dit medlemskab af Hjerteforeningen.

Forskningsresultater

Hjerteforskningen står bag en lang række gennembrud, der har reddet og forlænget livet for millioner af mennesker. I Danmark og verden over. Se vores vigtigste resultater her.

Events

Livskvaliteten boostes, når vi er aktive og dyrker meningsfulde interesser i fællesskab, viser forskning. Det giver mening at kæmpe for hjertesagen. Tilmeld dig et af vores events.

Det støtter vi

Siden 1962 har vi kæmpet for hjertesagen takket være din støtte. Her får du eksempler på indsatser, vi støtter sammen.

Det kæmper vi for – sammen med dig

Hjertesygdom er en kritisk folkesygdom, der tager livet af hver femte af os. Det skal vi lave om på sammen med dig. Det kræver forskning, der redder og forbedrer liv.