30 minutter i selskab med nogle af landets dygtigste arveretsadvokater – web-foredrag 13. september kl. 14.00

Har du overblik over, hvem der arver dig? Hvor meget hver enkelt arver? Og hvilke muligheder du har?

Søndag den 13. september er det den Internationale Testamentedag. I den anledning inviterer Det Gode Testamente i samarbejde med to af landets mest erfarne advokater inden for arv og testamente til et 30 minutters foredrag hjemme i din egen stue.

Tilmeld dig her

Når du tilmelder dig, er du samtidig med i lodtrækningen om 200 lækre sofahyggepakker.

Om Det Gode Testamente
Hjerteforeningen er en del af Det Gode Testamente, som er et fællesskab mellem 40 velgørende organisationer med forskellige interesseområder. Organisationerne er gået sammen for at være bedre til at hjælpe og støtte dig, der overvejer at testamentere til velgørenhed. Hjerteforeningen er med i dette samarbejde, da vi mener, at det er vigtigt, at danskerne skriver testamente samt kender til muligheden for at tilgodese en velgørende organisation gennem arv.