Webinar

I Hjerteforeningen afholder vi gratis online webinarer for alle hjertepatienter og pårørende.

Med vores webinarer ønsker vi at give dig den nyeste viden om hjertesygdomme, indsigt i livet med en hjertesygdom og inspiration til hvad du selv kan gøre.

Her på siden kan du tilmelde dig kommende webinarer og gense vores tidligere webinarer, hvor du får en masse nyttig viden direkte fra eksperterne.

God fornøjelse.

Hvad er et “webinar”?

Et webinar er en online undervisning, hvor du møder underviseren på din egen computerskærm hjemme i stuen. Computeren er populært sagt dit kursuslokale. Du kan se og høre underviseren, se plancher og slides på din skærm, og du kan løbende stille skriftlige spørgsmål til underviseren. Det kræver ingen særlige IT-kundskaber at deltage. Du skal blot have adgang til en computer eller tablet med internetadgang og lyd.

Invitationer til webinarerne sendes ud til Hjerteforeningens medlemmer' og faste støtter, men du kan altid finde kommende webinarer og tilmelde dig her på siden

Vores webinarer

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)