Cirkeltræning2-820x540

Medlemmer af Hjerteforeningen kan træne i LOOP Fitness til medlemsrabat. Du finder priserne HER

LOOP Fitness er et unikt cirkeltræningskoncept, der sikrer dig velafbalanceret træning af hele kroppen på kun 24 minutter. Selve træningen er en unik kombination af øvelser, som udføres på 16 fitnessmaskiner opstillet i en cirkel.  De 16 nøje udvalgte maskiner giver tilsammen en effektiv træning af både muskelstyrke og kondition.

Ved træningens start vælger du en tilfældig maskine i cirklen, hvor der er plads. Træn her i 45 sek, indtil der lyder et DING, og alle skifter til næste maskine i cirklen. Der er 45 sekunder mellem DING lydene. Når du har taget to runder i cirklen, er der gået 24 minutter, og hele din krop er trænet effektivt igennem. Træningen gøres individuel, dels ved at indstille maskinerne på den ønskede belastning – og dels ved den intensitet øvelserne udføres med. Dine resultater afhænger af din indsats. Så simpelt er det.

En afslappet atmosfære
Hos LOOP Fitness er der plads til alle. Miljøet i centrene er afslappet, og LOOP Fitness byder blandt andet altid på en kop kaffe eller te efter træning. Effektiv træning baseret på HIIT
LOOPs cirkeltræningskoncept er baseret på Høj Intensiv Interval Træning (HIIT).
Nogle af fordelene ved HIIT er blandt andet, at det booster din fedtforbrænding og din efterforbrænding, det styrker din kondition og du kommer hurtigere i god form. Det er derfor, vi med ro i maven og overbevisning i stemmen siger, at – 24 minutters fitness, det er nok. Individuel tilpasning
Selvom træning i LOOP foregår i et fastlagt cirkeltræningsprogram, så er der mulighed for at variere træningen, så den passer til dine behov ved at variere intensiteten og belastning under din træning. – kort sagt et velafbalanceret personligt træningsprogram, alt sammen med udgangspunkt i en fælles plan, som skal give dig en god træningsoplevelse. Kom godt i gang
I forbindelse med opstarten i et LOOP center, vil der være en dialog mellem dig som medlem samt en af vores instruktører for at finde ud af om dit mål med træningen er vægttab, forbedret kondition, genoptræning eller alment velvære.

På baggrund af denne indledende samtale lægges der en plan for din træning, og I aftaler, hvad du bør have fokus på i din træning. Du vil løbende blive opfordret til at deltage i opfølgningssamtaler for at gennemgå din træning og følge op på din fastlagte plan og træningen generelt.

LOOP centrene er på nogle tidspunkter bemandet med instruktører og på andre tidspunkter er der ingen bemanding. I de ubemandede tidspunkter træner du på egen hånd. I de tidspunkter, hvor der er en instruktør tilstede, vil denne være at finde i cirklen det meste af tiden. Her er instruktøren til rådighed for spørgsmål og sparring omkring din træning og løbende undervisning i LOOP træningsprogrammet. På den måde giver instruktøren dig mulighed for at få så stort udbytte af din træning som muligt og løbende forbedre dine resultater og nå dine mål.

Find dit nærmeste LOOP center her