GIV LIV

Book en patientstøtte

Har du brug for at tale med en, der har, eller har haft, hjertesygdom inde på livet og som kender til de tanker og bekymringer, som kan følge med. Så kontakt Hjerteforeningens patientstøtter her.

Det er vores erfaring, at mange har stor glæde af at tale med en ligesindet. Derfor tilbyder Hjerteforeningen, at du kan tale med en patientstøtte – en person, der selv er, eller har været hjertesyg, og er kommet godt videre i livet.

Patientstøtten stiller sig til rådighed med telefonsamtaler/eller videosamtaler online.

De lytter til dig, stiller spørgsmål, og de fortæller også gerne, hvis du har spørgsmål til deres hjertesygdom og forløb. Hjerteforeningens patientstøtter ønsker med deres erfaring at støtte og hjælpe dig, med det du har brug for at tale om.

Kontakten til patientstøtterne formidles af Hjerteforeningen. Du kan henvende dig på en af følgende måder:

• Find den person, du gerne vil tale med
  • Tryk på billedet
  • Udfyld kontaktformularen

Kontakt Hjerteforeningens Hjertelinje her, hvis du vil have hjælp til at udvælge en patientstøtte.

Hjerteforeningen behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen. Du kan læse mere om vores behandling af dine oplysninger og dine rettigheder på www.hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.

Telefon

"Jeg føler mig mere fri i min samtale og i de spørgsmål, jeg stiller. Han stiller sig til rådighed for mig og er ikke forudindtaget i forhold til, hvem jeg er. Jeg kan også tale med mine venner, men det er ikke det samme"

Mikael

Blodprop i hjertet

Se galleriet nedenfor og kontakt en patientstøtte, der har samme diagnose som dig.

Køn
Regioner