GIV LIV

Værd at vide om Sundhedskonferencen og coronavirus

Hjerteforeningen følger situationen omkring coronavirus, som hele tiden udvikler sig. Vi håber fortsat at kunne afholde dette års sundhedskonference, men vi følger selvfølgelig sundhedsmyndighedernes anbefalinger omkring afholdelse af større arrangementer.

Betaling til sundhedskonferencen vil blive refunderet også efter den 1. september, hvis forbud mod store forsamlinger forlænges efter august. Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål i forbindelse med din tilmelding og betaling.
Det gør du på mailen: sundhedskonference@hjerteforeningen.dk

Program for dagen den 29. september 2020 i Odense

Formiddagens program

09.30-10.00 Velkommen og sidste nyt fra Hjerteforeningen v. Anne Kaltoft, adm. direktør

10.00-10.45 Hjertestopoverlevere – hvad fagfolk bør vide, indtil vi ved mere v. Ann Dorthe Zwisler, speciallæge, REHPA

10.45-11.15 Pause

11.15-12.00 Ikke til forhandling v. Chris MacDonald, Humanfysiolog

12.00-13.00 Pause med frokost

Eftermiddagens program

En kort oversigt over eftermiddagens syv-sporet program samt en mere uddybende præsentation af hvert oplæg/workshop præsenteres nedenfor. Du kan frit tilmelde dig to oplæg/workshops ved eftermiddagens program; én før pausen og én efter pausen. Her kan du vælge samme tema, eller du kan vælge to forskellige temaer og dermed to oplæg/workshops i to forskellige spor.

Spor 1: Rehabilitering og Atrieflimren

Spor 2: Sundhedspædagogik