GIV LIV

Meld dig ind i Fagnet

Meld dig GRATIS ind i Fagnet og bliv en del af et tværfagligt online netværk for sundhedsprofessionelle inden for hjerteområdet.

Med et medlemskab af Fagnet vil du:

• Få invitationer til Hjerteforeningens webinarer og årlige sundhedskonference.

• Gratis adgang til et site, hvor du via videokurser og optagede webinarer selv eller sammen med dine kollegaer kan holde dig fagligt opdateret.

• Et månedligt nyhedsbrev med den nyeste forskningsbaseret viden, de nyeste guidelines og rapporter inden for hjerteområdet samt information om Hjerteforeningens mange tilbud og aktiviteter.

Viden, som du aktivt kan bruge i den daglige kontakt med hjertepatienter og pårørende.

Tilmeld dig netværket her

Ønsker du at modtage et nyhedsbrev om aktiviteter for hjertebørn og deres pårørende i din mailboks, så skriv en mail med navn, titel og mailadresse til:

Rikke Morthorst  e-mail: rikkem@hjerteforeningen.dk *

Opdater din kontaktoplysninger

Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud. Når du opdaterer dine kontaktoplysninger, bedes du venligst udfylde alle dine kontaktoplysninger på ny.

*Ved din tilmelding til netværket lader du Hjerteforeningen behandle dine personoplysninger i nødvendigt omfang. Vi behandler kun de oplysninger, vi modtager fra dig. Databehandlingen giver dig en række rettigheder efter databeskyttelsesforordningen, herunder retten til oplysninger, indsigt i og berigtigelse eller sletning af personoplysninger, retten til dataportabilitet og retten til indsigelse. Du kan altid se vores opdaterede eksterne persondatapolitik på hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.

Meld dig ud af Fagnet