GIV LIV

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Tilmeld dig vores månedlige nyhedsbrev og få direkte i din indbakke:

• Personlige invitationer til Hjerteforeningens webinarer og årlige sundhedskonference.

• Den nyeste forskningsbaseret viden, de nyeste guidelines og rapporter inden for hjerteområdet samt information om Hjerteforeningens mange tilbud og aktiviteter.

Viden, som du aktivt kan bruge i den daglige kontakt med hjertepatienter og pårørende.

Vi giver aldrig dine oplysninger til andre, og du kan afmelde dig i alle modtagne mails.

Tilmeld dig netværket her

Ønsker du at modtage et nyhedsbrev om aktiviteter for hjertebørn og deres pårørende i din mailboks, så skriv en mail med navn, titel og mailadresse til:

Rikke Morthorst  e-mail: [email protected] *

Opdater din kontaktoplysninger

Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud. Når du opdaterer dine kontaktoplysninger, bedes du venligst udfylde alle dine kontaktoplysninger på ny.

*Ved din tilmelding til netværket lader du Hjerteforeningen behandle dine personoplysninger i nødvendigt omfang. Vi behandler kun de oplysninger, vi modtager fra dig. Databehandlingen giver dig en række rettigheder efter databeskyttelsesforordningen, herunder retten til oplysninger, indsigt i og berigtigelse eller sletning af personoplysninger, retten til dataportabilitet og retten til indsigelse. Du kan altid se vores opdaterede eksterne persondatapolitik på hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.