GIV LIV

Hjerteforeningens Faglige Netværk

Om fagnet

Fagnet er målrettet fagfolk, der arbejder inden for hjerte-kar-området. Hjerteforeningen har oprettet Fagnet med et ønske om at bidrage til en styrket praksis til gavn for alle landets hjerte-kar-patienter og deres pårørende.

På Fagnet kan fagfolk finde ny og vedkommende viden og holde sig fagligt ajour, ligesom Fagnet kan tilbyde inspiration og informationsmateriale til samtalen med patienten og den pårørende.

Indholdet på Fagnet er primært målrettet sygeplejersker, der arbejder både inden for voksen- og børneområdet, diætister og fysioterapeuter på sygehuse, i kommuner, i almen praksis og andre steder, hvor sundhedsprofessionelle møder patienter og pårørende.

Det er samtidig intentionen, at andre faggrupper også oplever Fagnet som relevant. Emnefeltet er bredt og omfatter behandling, rehabilitering, ernæring, fysisk aktivitet og mental sundhed.

Det primære indhold på Fagnet er artikler og videoer, der stiller ny forskning til rådighed på en relevant og nærværende måde. Desuden er det ønsket at udbrede kendskabet til Hjerteforeningens mange tilbud og initiativer gennem Fagnet.

Bliv en del af Fagnet

Alle som arbejder inden for hjerte-kar-området, og som har interesse i at holde sig fagligt ajour, har mulighed for at melde sig ind i Fagnet.

Som medlem af Fagnet bliver du en del af et fagligt netværk. Du vil modtage invitationer til faglige arrangementer, så som Hjerteforeningens årlige sundhedskonference og regionale netværksmøder.

Vi udsender desuden lejlighedsvise mails til medlemmer af Fagnet med relevant information fra Hjerteforeningen.

Endvidere har du mulighed for at tilmelde dig faglige nyhedsbreve fra Fagnet.

Netværket er primært målrettet sygeplejersker, diætister og fysioterapeuter, men alle med interesse for feltet, er velkomne til at melde sig ind. Det er gratis at være medlem af Hjerteforeningens Fagnet.

Med Fagnet ønsker Hjerteforeningen at sætte fokus på og forbedre hjertepatienters og deres pårørendes mulighed for støtte og vejledning i forbindelse med sygdom, behandling og rehabilitering. Vi håber, at du som medlem af Fagnet vil orientere patienter og pårørende på sygehuse og i kommuner om Hjerteforeningens muligheder for støtte.

Tilmeld dig netværket

Du tilmelder dig netværket ved at følge nedenstående link og udfylde dine oplysninger*

Tilmeld dig netværket

Ved din tilmelding til netværket lader du Hjerteforeningen behandle dine personoplysninger i nødvendigt omfang. Vi behandler kun de oplysninger, vi modtager fra dig. Databehandlingen giver dig en række rettigheder efter databeskyttelsesforordningen, herunder retten til oplysninger, indsigt i og berigtigelse eller sletning af personoplysninger, retten til dataportabilitet og retten til indsigelse. Du kan altid se vores opdaterede eksterne persondatapolitik på hjerteforeningen.dk/persondatapolitik.

Opdater dine oplysninger

Vi opfordrer til, at du løbende opdaterer dine kontaktoplysninger, så du har mulighed for at forblive ajour med Hjerteforeningens tilbud. Har du fået ny mailadresse, arbejdsplads eller andet, bedes du opdatere dine oplysninger.

Opdater dine oplysninger

Meld dig ud af netværket

Hvis du ikke længere ønsker at være en del af netværket, så kan du melde dig ud her