Forside > Støt os > Virksomheder og fonde > Vores strategiske partnere

Vores strategiske partnere

55.000 danskere rammes hvert år af en hjertesygdom, og mere end 500.000 danskere lever med sygdommen.

Der er brug for virksomheder og organisationer, som kæmper for flere liv uden hjertesygdom, og som har lyst til at vise samfundsansvar ved at søge markant indflydelse på hjertesagen.

Gennem et strategisk partnerskab med os, kan I være med til at gøre en mærkbar forskel i kampen mod hjerte-kar-sygdomme, og dermed demonstrere at jeres virksomhed arbejder ud fra mere end én bundlinje.

Se nogle inspirerende eksempler fra vores strategiske partnere herunder.

Kontakt os

Partnerskab med TrygFonden
Gå Med er en del af Hjerteforeningens og TrygFondens partnerskab Kom Med. Gå Med er en forebyggelsesindsats, som vil få flere danskere til at gå mere i gå-fællesskaber drevet af frivillige gå-værter.
Se mere
GaaMed
Happy mother embracing her small son at home, while boy is looking at camera.
Partnerskab med Tryg
Tryg og Hjerteforeningen ønsker at skabe tryghed for danske hjertepatienter og deres familier. Derfor har vi sammen udviklet et forsikringstilbud, som giver særlige fordele for Hjerteforeningens medlemmer, så de blandt andet trygt kan rejse på ferie, mens de støtter op om deres hjertesag.
Se mere
Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os for inspiration til, hvordan jeres virksomhed eller event kan blive en del af hjertesagen

Thomas Neumann Knudsen, ansvar for strategiske erhvervspartnerskaber.

Skriv til [email protected]

Camilla Eklund, ansvarlig for fondspartnerskaber.

Skriv på [email protected]

ThomasKnudsen_web

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)