Forside > Hjælp og råd

Hjælp og råd

Få råd og viden af faglige eksperter. Find støtte hos en ligesindet. Mød nye fællesskaber. I Hjerteforeningen er vi altid klar til at hjælpe dig. Uanset hvor i livet du er lige nu.

Få professionel rådgivning
Har du spørgsmål om hjertesygdom eller brug for rådgivning og støtte, så ring til Hjertelinjen. Her sidder vores eksperter klar til at hjælpe.
Få hjælp
Tal med ligesindede
Vores frivillige patient- og pårørendestøtter har selv hjertesygdom tæt inde på livet og er klar til at hjælpe og støtte dig.
Få støtte
Livet med hjertesygdom
Du er i trygge hænder hos os, når dit og jeres liv bliver forandret af hjerte-kar-sygdom.
Få mere at vide
Bliv klogere
Vi har samlet og lavet en masse viden til dig i form af podcasts, webinarer, foldere og meget andet.
Få mere viden her
Tilbud til børn og unge
Du kan møde Hjerteforeningens Børneklub i hele landet. Her kan du mødes med andre familier i samme situation.
Se mere
Fællesskaber og foreninger
Føl dig velkommen som hjertepatient og pårørende i vores fællesskab af klubber og lokale foreninger hos Hjerteforeningen.

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)