Vores ambassadører

Hjerteforeningens ambassadører kæmper for hjertet, og hjælper med at sætte fokus på hjertesagen. Se vores ambassadører her.

Det støtter vi

Siden 1962 har vi kæmpet for hjertesagen takket være din støtte. Her får du eksempler på indsatser, vi støtter sammen.

Det kæmper vi for – sammen med dig

Hjertesygdom er en kritisk folkesygdom, der tager livet af hver femte af os. Det skal vi lave om på sammen med dig. Det kræver forskning, der redder og forbedrer liv.

NordStart

Et unikt projekt i Nordjylland undersøger, hvordan vi redder flere fra at dø af hjertestop udenfor hospital.

Vores erhvervspartnere

Vi er meget taknemmelige for den støtte, vi får gennem alle vores erhvervspartnere. Af hjertet tak til de virksomheder, der støtter vores kamp mod hjertesygdom ved at være erhvervspartnere.

Indsamlingspartner

Hjerteforeningen inviterer virksomheder, organisationer eller private til at blive Indsamlingspartnere og styrke kampen mod hjertesygdomme.

Vores strategiske partnere

55.000 danskere rammes hvert år af en hjertesygdom, og mere end 500.000 danskere lever med sygdommen.

Her kan du læse om vores økonomi, herunder rapporter og indsamlingsresultater.