GIV LIV

Tak for dit prøvemedlemskab

Velkommen i Hjerteforeningen.

Vi glæder os til at hjælpe dig med at passe på dit hjerte.

Vi er her for dig – som hjertepatient eller pårørende – så du kan få den viden, støtte og rådgivning, du har brug for inden for hjerteområdet.

Hvis du vil læse mere om vores indsatser og tilbud til dig, kan du gå på opdagelse på siden her.

Som medlem vil du desuden modtage vores medlemsblad, Hjerteliv, i din postkasse fire gange årligt. Hvis du vil have en lille smagsprøve, kan du læse tidligere versioner af medlemsbladet her.

Har du har spørgsmål til dit medlemskab i Hjerteforeningen, er du altid velkommen til at kontakte medlemsservice på 70 25 00 00 eller skrive en mail til [email protected].

Af hjertet tak.

Det går din støtte til

Din støtte sikre midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Har du brug for hjælp?

Kontakt Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-14.00 og fredag kl. 09.00-12-00.

Du kan også skrive til os på [email protected].

denne side finder du desuden svar på de mest almindelige spørgsmål, og på vores selvbetjeningsside kan du bl.a.
ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.