GIV LIV

Din støtte gør en forskel

Med din støtte er du nu med til at sikre, at vi kan blive ved med at levere hjerteforskning af højeste kvalitet, forebygge hjerte-kar-sygdomme og sikre den nødvendige støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Da Hjerteforeningen ikke er på finansloven, er vi dybt taknemmelige for din støtte. Det er udelukkende takket være trofaste støtter som dig, at vi kan tage kampen op for hjertet hver dag.

Som bidragsyder får du skattefradrag for bidrag og donationer for beløb op til 17.700kr. årligt. Hvis du har opgivet dit CPR-nummer i forbindelse med din støtte, får du dit fradrag helt automatisk. Har du spørgsmål vedrørende dit bidrag til Hjerteforeningen, er du altid velkommen til at kontakte vores medlemsservice på 70 25 00 00 eller skrive en mail til post@hjerteforeningen.dk.

Vi glæder os til at kæmpe for hjertet sammen med dig!

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Vi er klar til at hjælpe dig

Har du spørgsmål, kan du kontakte Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00 mandag til torsdag kl. 10.00-14.00 eller skrive en mail til medlem@hjerteforeningen.dk. Du kan finde svar på de mest almindelige spørgsmål her.

På vores selvbetjeningsside kan du bl.a. ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.