Forside > Om os

Om os

Hjerteforeningen har siden 1962 kæmpet for de danske hjerter og skabt håb. Se her, hvad Hjerteforeningen står for.

Det støtter vi
Vi er stolte over at støtte livreddende forskning og projekter, som hver dag gør en forskel. Få overblikket her.
Dette støtter vi
Politik
Vores mærkesager er vores hjerte nær. Hver dag kæmper vi for at politikerne bliver skubbet i hjerternes retning. Læs her hvordan.
Se vores politik
Det kæmper vi for
Kampen for hjerterne går gennem ny viden og modige holdninger, der forandrer samfundet til færre liv uden hjertesygdom. Se video om vores kamp.
Derfor kæmper vi
Foreningen
Hjerteforeningen har siden 1962 kæmpet for de danske hjerter og skabt håb. Læs mere om foreningen og dem, der står bag.
Om os
Partnerskaber
Kun gennem alliancer og samarbejder kan vi forebygge, så færre liv leves uden hjertesygdom. Få viden om vores partnerskaber.
Se vores partnere

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)