Forside > Hjælp og råd > Bliv klogere > Webinar > Bevar livsglæden: Tanker og følelsesmæssige reaktioner ved hjertesygdom

Bevar livsglæden: Tanker og følelsesmæssige reaktioner ved hjertesygdom

Hvis du oplever at få nye følelser og tanker efter, at du er blevet ramt af en hjerte-kar-sygdom, så er du ikke alene.

Formålet med dette webinar er at give dig viden om, hvilke tanker og følelsesmæssige reaktioner livet med hjertesygdom kan medføre samt præsentere dig for redskaber til at håndtere dem. Vi præsenterer dig for viden om de mest almindelige reaktioner, der kan opstå i tiden efter, man får en hjertesygdom. Du vil også høre om nogle af de mere alvorlige reaktioner som angst og depression. Til sidst vil vi kigge på, hvad du selv kan gøre for at bevare livsglæden, og du får viden om, hvor du kan få hjælp.

Din underviser er Tania Boriths Lund Pedersen, psykolog.

Hjertet kalder på dig

1 ud af 5 dør af hjertesygdom. Derfor kalder hjertet på din støtte, så flere kan overleve. Din støtte sikrer midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Støt i dag og red liv

Untitled(Påkrævet)