Hjertet kalder på et sundere Danmark

Hjerteforeningen og PureGym har indgået et strategisk partnerskab, hvor vi sammen vil inspirere danskerne til at leve et langt og sundt liv – og samtidig indsamle millioner til livsvigtig hjerteforskning.

170x170-heart 2

1 ud af 5 i Danmark dør af hjertesygdom. Det vil vi lave om på

170x170- bloodpressure – 2

1.500.000 mellem 30 og 79 år lider af forhøjet blodtryk

170x170-ambulance

5.000 rammes af hjertestop hvert år uden for hospitalet

Puregym og Hjerteforeningen kæmper for at styrke hjertesundheden
Hjertesygdom rammer flere, end du tror. 1 ud af 5 dør af hjertesygdom, og bag hver statistik er et menneske, en ven eller et familiemedlem. Samtidig lider 1.500.000 danskere i alderen 30-79 år af forhøjet blodtryk, og hvert år rammes 5.000 af hjertestop uden for hospitalerne. Det er voldsomme tal, som PureGym og Hjerteforeningen har tænkt sig at gøre noget ved.
KramMandDreng
Bliv Erhvervspartner og støt hjertesagen
Ved at indgå i et strategisk partnerskab med os, kan jeres virksomhed være med til at redde liv og vise, at I arbejder ud fra mere end én bundlinje. Sammen kan vi støtte forskningen, skabe markant indflydelse og forbedre hjertesundheden i Danmark.
Læs mere om erhvervspartnerskab
Newborn baby boy laying on bed, mother and father holding his hand
Morten Bentzen, adm. direktør, PureGym Danmark
Vi er stolte af vores samarbejde med Hjerteforeningen
"1 ud af 5 dør af en hjerte-kar-sygdom. Det er for mange, og det vil vi i PureGym være med til at ændre på.​ Gennem vores samarbejde sætter vi fokus på danskernes sundhed, både i dag og i fremtiden."
Morten_CEO_PureGym

Målet for vores samarbejde

Vi er stolte over vores samarbejde mellem PureGym og Hjerteforeningen.

• Vi vil inspirere danskerne til et langt og sundt liv.

• Vi vil fundraise millioner til livreddende forskning i hjerte-kar-sygdom.

• Vi vil gøre genoplivning til en folkesag, så alle i Danmark kan træde til, hvis de er vidne til hjertestop

Vi er klar til at hjælpe dig

Du er velkommen til at kontakte os for inspiration til, hvordan jeres virksomhed eller event kan blive en del af hjertesagen.

Thomas Neumann Knudsen, ansvar for strategiske partnerskaber

Skriv til [email protected]