GIV LIV

Din støtte vil redde liv

Din støtte går til livsvigtig hjerteforskning, forebyggelse og patientstøtte. Af hjertet tak!

Støt hjertesagen

Kasper Iversen
Lektor, overlæge dr.med
Kardiologisk afdeling, Herlev Hospital
Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
Tlf 38 68 60 09/28 71 27 53
kasper.iversen@dadlnet.dk

Barnet der er med på billedet er 14 dage gammel og kaldes 'Lillebror' af sin mor, Louise Poulsen.

Louise Poulsen har godkendt brugen af billederne og kan kontaktes på louisevpoulsen@hotmail.com eller telefonnummer 23619030.

Jeg sender selv fotos til Louise til 'Lillebror's scrapbook.

Damen til højre i nogle af billederne sygeplejersken Camilla, der stod for screening af børn.

Støt hjertet hver måned

Din støtte går til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme og hjælp til danske hjertepatienter og pårørende i hele landet.

En månedlig donation kan altid ændres ved at kontakte vores Medlemsservice.

Du får skattefradrag for hele din støtte på op til 18.300 kr. i 2024.

Det går din støtte til

Din støtte sikrer midler til hjerteforskning, forebyggelse af hjerte-kar-sygdomme samt støtte og rådgivning til hjertepatienter og pårørende i hele landet.

Har du brug for hjælp?

Kontakt Medlemsservice på tlf. 70 25 00 00. Vi har åbent mandag til torsdag kl. 09.00-14.00 og fredag kl. 09.00-12-00.

Du kan også skrive til os på [email protected].

denne side finder du desuden svar på de mest almindelige spørgsmål, og på vores selvbetjeningsside kan du bl.a.
ændre din adresse og læse om fradragsreglerne.