Hjerteforeningen har talt med tre private virksomheder om deres vej til røgfri arbejdstid. Læs bl.a. om motivation og beslutning, håndtering af modstand, mm.

Hjerteforeningen har talt med tre private virksomheder, som har indført røgfri arbejdstid. I korte interviews deler virksomhederne deres tanker og erfaringer om vejen til røgfri arbejdstid.

Læs om hvor BMW reservedelsforhandler Koed A/S fandt motivationen og tog beslutningen om at indføre røgfri arbejdstid. Hvordan de gennem rygstoptilbud og medarbejderinddragelse indførte røgfri arbejdstid hos Invita Aalborg. Og hvordan PostNord greb det an, da de valgte at indføre røgfri arbejdstid i en virksomhed med 7.000 ansatte.

Se uddrag eller læs alle tre interviews i fuld længde her.

Ønsker du at vide mere om Hjerteforeningens arbejde med Røgfri arbejdstid, eller har du brug for vejledning og sparring til, hvordan din virksomhed kan arbejde med mere røgfri arbejdstid, kontakt da: [email protected].