Mød Hjerteforeningen til Sund By Netværksdage 2018 og hør hvordan vi arbejder med udbredelse af Røgfri arbejdstid i kommunerne.

Den 16. og 17. april afholdes Sund By Netværksdage 2018, en to-dags konference under titlen ”Relationer og Fællesskaber – er dét løsningen på de nye sundhedsudfordringer?” På selve konferencen vil flere af Sund By Netværkets aktive projekter bliver præsenteret i forbindelse med et ”stjerneløb”, herunder Røgfri arbejdstid. Således vil I på konferencen have mulighed for at høre mere om vores arbejde med at udbrede Røgfri arbejdstid i kommunerne. Udover det vil Hjerteforeningen være tilstede under hele konferencen og klar til at besvare spørgsmål og indgå dialog omkring Røgfri arbejdstid. Vi glæder os til at præsentere projektet og få en masse gode inputs fra de mange deltagere på konferencen.

I kan læse mere om Sund By Netværksdage 2018 og tilmelde Jer her.