Forside > Om Fagnet

Om Fagnet

Fagnet samler  inspiration og faglig viden indenfor kardiologien målrettet fagprofessionelle på tværs af faggrupper og sektorer. Formålet er at bidrage til styrkelse af tværfagligheden og den sundhedsfaglige praksis til gavn for alle landets hjerte-kar-patienter og deres pårørende.

På Fagnet findes ny og vedkommende viden i form af:

• Artikler og interviews med førende forskere, der stiller ny forskning til rådighed på en relevant og nærværende måde.
  • Inspiration- og informationsmateriale til samtalen med hjertepatienter og de pårørende.
  • Information om Hjerteforeningens mange tilbud og aktiviteter bl.a. webinarer.

Indholdet på Fagnet er primært målrettet sygeplejersker, diætister og fysioterapeuter på sygehuse, i kommuner, i almen praksis og andre steder, hvor sundhedsprofessionelle møder hjertepatienter og deres pårørende. Alle med interesse for hjerteområdet, og som ønsker at holde sig fagligt ajour er naturligvis velkomne.

Hovedadresse

Hjerteforeningen
Vognmagergade 7, 3. sal
1120 København K