Hjertestien i Fladbro begynder på Skovboulevarden ved den røde port ind til Randers Dyrehave. Bemærk, at du ikke må have hunde med i dyrehaven.

Første del af hjertestien går igennem dyrehaven, hvor du kan være heldig at få et glimt af de dådyr, der bor i denne fantastiske bøgeskov. Her går stien igennem et let kuperet terræn.

På anden del af stien går du bl.a. igennem Randers Golfklubs golfbane. Her er det vigtigt, at du holder dig til de skilte, der afmærker stien. Efter den fantastiske natur ved Nørreå slutter turen, hvor den begyndte på Skovboulevarden. Denne sidste del af hjertestien løber igennem et meget kuperet terræn.

Har du spørgsmål om hjertestien, aktiviteter og lignende, er du velkommen til at kontakte lokalforeningen Randers.