En hjertesti er en afmærket motionsrute, hvor der langs ruten er opsat skilte med Hjerteforeningens logo. Stierne er åbne for alle, men de kan variere meget i forhold til fremkommelighed. Du kan derfor læse mere om den enkelte sti i den tilhørende folder, som du kan downloade og have med på turen. God fornøjelse!

Mange af Hjerteforeningens lokalforeninger arrangerer faste ugentlige begivenheder på hjertestierne, fx ugentlig træningssamling for forskellige aktiviteter. Herudover afholdes der mange steder enkeltstående events og årlige lokale begivenheder fx sundhedsdage med aktiviteter på stierne, motion i samarbejde med foreningslivet eller andet. Se i kalenderen på Hjerteforeningens hjemmeside hvornår der er et arrangement på din lokale hjertesti.

Hvis du holder af at bruge din krop i kønne omgivelser og i godt selskab, så er hermed en opfordring til at benytte din lokale hjertesti.

I folderen herunder finder du mere inspiration til opstart og aktiviteter på en hjertesti. Når du trykker på billedet, kan du læse manualen som en bog på din skærm eller vælge at downloade den som et pdf-dokument.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til ovenstående, er du velkommen til at kontakte administrationen på [email protected]