Bliv Hjertegalla-partner

Hjertet kalder på jeres støtte, så flere kan overleve den alvorlige sygdom. Som virksomhed er I bl.a. med til at sikre midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer.

Hjertegalla_V1_2

Støt som virksomhed til årets Hjertegalla

Når I støtter til årets Hjertegalla, er I som virksomhed med til at bekæmpe hjertesygdom i Danmark. Se, hvad jeres støtte går til.

Nu har din virksomhed en unik mulighed for at støtte op om Hjertegalla, så vi sammen kan bekæmpe hjertesygdom i Danmark. En sygdom, som 1 ud af 5 danskere dør af.

Hjertesygdom er en alvorlig folkesygdom, der rammer mere end 65.000 familier hvert år. Medfødte hjertefejl, pludselige hjertestop og andre ubarmhjertige livsændringer har vendt op og ned på tilværelsen for mange. Hver eneste dag bliver flere af os en del af statistikken – og selvom antallet af hjerte-kar-relaterede dødsfald er halveret siden 1995, er dødeligheden stadig al for høj.

Sådan støtter I som virksomhed

Som Hjertegalla-partner har I nu mulighed for at synliggøre for både kunder, samarbejdspartnere og hele Danmark, at jeres virksomhed gør en forskel i kampen mod hjertesygdom. Som virksomhed er I bl.a. med til at sikre midler til hjerteforskning og nye behandlingsformer. Få et overblik over, hvordan I kan få eksponering ved at støtte op om årets Hjertegalla.

Hjertegalla-beløb (Alle beløb er ekskl. moms) Bronzepakke
10.000-24.999 Kr.
Sølvpakke
25.000-59.999 Kr.
Guldpakke
60.000-99.999 Kr.
Hjertegalla støttelogo til sociale medier
Hjertegalla støttelogo til hjemmeside og intranet
Firmanavn og beløb på Hjertegallas kampagneside
Firmanavn på liveshow i crawl
Støttediplom
Hjertegalla e-mailbanner
Firmalogo samt link på Hjertegallas kampagneside
Omtale i fælles takkepost på Hjertegforeningens LinkedIn efter Hjertegalla
Fremhævning af virksomhedens donation på liveshow*
*Indholdet i liveshowet er underlagt TV 2’s redaktionelle vurdering, og TV 2 beslutter, hvilke donationer, der omtales i liveshowet

Støt som virksomhed

Har du spørgsmål?

Kontakt vores dedikerede erhvervsrådgiver, som står klar til at besvare dine spørgsmål og finde den bedste løsning for din virksomhed.

Carina Jennifer Haslev, Senior Erhvervspartner
+45 81 10 05 68  [email protected]

Thomas Knudsen, Chefkonsulent
+45 61 77 00 59  [email protected]

Har du spørgsmål?

Vi forstår, at der kan være nogle spørgsmål, før I beslutter jer for at støtte Hjertegalla. Vores erhvervsteam er her for at hjælpe dig hele vejen. Du kan kontakte vores dedikerede erhvervsrådgiver, som står klar til at besvare dine spørgsmål og finde den bedste løsning for din virksomhed.

Carina Jennifer Haslev, Senior Erhvervspartner

+45 81 10 05 68  [email protected]

Thomas Knudsen, Chefkonsulent

+45 61 77 00 59  [email protected]

Vores Hjertegalla-partnere

Eric Storm Fonden  logo PureGym logo Danske hoteller  logo 365Discount  logo Medidyne logo Melsen Fonden logo TrygFonden logo Salling Fondene logo
social-proof 1
Gør som 365discount og støt Hjertegalla
"Som dagligvarebutik føler vi et stærkt socialt ansvar, og vi arbejder aktivt for at forbedre folkesundheden. Det er vigtigt for os at støtte op om Hjerteforeningen og deres arbejde for at forbedre folkesundheden og derigennem bekæmpe og forebygge hjertesygdomme. Vi opfordrer andre virksomheder til at tage del i Hjertegalla og gøre en forskel for hjertesundheden i Danmark."
- Michael Tilsted, kædedirektør for 365discount
LIJ_4461-21.jpg
Tak til Hjertegalla-partnere
Årets Hjertegalla ville ikke være mulig uden den generøse støtte fra virksomheder og fonde, som har bidraget til at gøre arrangementet til en succes. Se alle de virksomheder og fonde, der har støttet os i år.
Se alle virksomheder og fonde

Vores mediepartnere

Vi vil gerne rette en stor tak til vores mediepartnere, Ekstra Bladet og Ocean Outdoor, for deres støtte til Årets Hjertegalla.

Kasper-Iversen_Crop
Forskning i kvinders hjerter kan redde liv
Som virksomhed gør I dansk hjerteforskning til virkelighed. Eksempelvis forsker Kasper Iversen i, om kvinder får tilstrækkelig behandling for blodprop i hjertet. Kvinder er nemlig underrepræsenterede i forskningen, og det kan skævvride behandlingen.
Henriette_kvadrat
"Et nyt liv er begyndt for mig."
Som virksomhed kan I være med til at hjælpe hjertesyge som Henriette. Henriette er født med en forsnævring af lungepulsåren. Som voksen får hun indopereret en ny hjerteklap via en pulsåre i lysken, som er en behandlingsform, der er et resultat af dansk hjerteforskning. Behandlingen har ændret Henriettes liv, og det kan hun takke forskningen for.