Gør som 143.000 andre danskere - bestil et Hjerteredderkursus

- 30 minutters intro i genoplivning

Tilmeld en gruppe på min. 5 personer og få undervisning af en af vores frivillige instruktører.

Kurset er gratis for privat personer og foreninger.

NYHED

Giv_liv_online

Vil du deltage i et af vores online Hjerteredderkurser - 30 minutters intro i genoplivning?

Bliv klædt på til at træde til - deltag i et gratis Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning.

• Det er gratis!
  • Det tager kun 30 minutter!
  • Du vil modtage et link til deltagelse.
  • Du kan tilmelde dig som enkeltperson.
  • Der kommer løbende nye datoer.

"Selvom det var online forstod jeg godt hvad man skulle gøre i tilfælde af hjertestop. Kurset har givet mig viden om hvad jeg skal gøre og nu vil jeg føle mig mere tryg ved at træde til og hjælpe."

Deltager - Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Det var en meget positiv oplevelse, hvor en gruppe gamle mennesker på en meget levende måde blev guidet gennem den livreddende handling. Alle var meget glade og tilfredse"

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Super fint kursus. Føler jeg er klædt på. Især hjertestarteren var vigtig for mig. God og meget venlig og sympatisk instruktør. God oplevelse. 5 stjerner herfra og tak."

Deltager - Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Vi blev klædt godt på til at turde træde til, hvis vi skulle komme ud for et hjertestop. Det er guld værd, at Hjerteforeningen udbyder disse kurser..."

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Vi står alle i en bedre forberedt fase hvis vi kommer ud for hjertestop"

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Det var fantastisk givende og jeg er sikker på at samtlige deltagere tør gå til opgaven, hvis situationen skulle opstå"

Deltager - Hjerteredderkursus 30 - minutters intro i genoplivning

"Vi havde et rigtigt godt kursus, ikke mindst pga jeres dygtige og engagerede instruktører. Det er en fornøjelse at blive undervist at nogen der brænder så meget for det, og som er gode til at motivere andre"

Deltager - Instruktøruddannelsen

"Jeg er meget imponeret over det faglige niveau, både hos instruktører og elever. Miljøet var behageligt og sjovt"

Deltager - Instruktøruddannelsen

"Der er såmænd ikk’ så meget andet at sige end, at JEG har følt meget rigtig godt tilpas på kurset i en tryg/skøn atmosfære med en masse rare mennesker, samt ikke mindst engageret og dygtige undervisere 🙂 Alt i alt en rigtig go’ weekend for mig 👍 TAK..."

Deltager - Instruktøruddannelsen

"Jeg blev tilkaldt som hjerteløber til en ældre dame, der var død... Og fik gang i hjertet igen. At kunne redde én er alt den tid værd, man bruger på at undervise andre"

Deltager - instruktøruddannelsen

"Instruktøren var super god og meget entusiastisk i at lære os hvordan man reder liv. De 30 minutter som kurset tog plus 5 minutter til spørgsmål var virkelig godt planlagt..."

Deltager - Online Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"De var fantastisk gode til at “nå ud til os”, instruere og besvare spørgsmål!!! Alle motionisterne var super glade for den gode introduktion..."

Tilmelder - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

"Det var en fin genopfriskning af hjertemassage og brug af hjertestarter, jeg har taget kursus i førstehjælp, men det er fint at få det genopfrisket."

Deltager - Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning

Partnerskab med DGI skal redde liv

Vi er stolte af at kunne tilbyde et gratis Hjerteredderkursus - 30 minutters intro i genoplivning til DGIs frivillige og medlemmer takket være vores partnerskab med DGI og med Østifterne som økonomisk partner. Sammen skal vi sikre, at flere kan træde til med genoplivning - også i foreningslivet.

Virksomheder skal også kunne redde liv!

Hjerteforeningen samarbejder med flere virksomheder om undervisning i genoplivning. Din virksomhed kan også være med.