Børneattest

Navn(Påkrævet)
E-mail(Påkrævet)
Skriv dit CPR-nummer her. Et CPR-nummer må kun indeholde tal, og skal følge formatet (DDMMÅÅ-XXXX), hvor DDMMÅÅ er din fødselsdag.

Jeg er orienteret om, at min børneattest skal indhentes af Hjerteforeningen, da jeg er instruktør i Hjerteredderkursus – 30 minutters intro i genoplivning.
Jeg giver således hermed mit samtykke til, at Hjerteforeningen anvender mit navn og CPR-nummer til at indhente en børneattest fra politiets kriminalregister, og at mit navn og CPR-nummer i den forbindelse videregives til politiet.
Jeg er orienteret om, at politiet sender en anmodning om samtykke til indhentning af børneattesten til min digitale postkasse, og at jeg derfor skal have NemID, oprette en digital postkasse (e-boks) og acceptere post fra det offentlige via www.nemid.nu/dk-da/ og www.e-boks.dk.
Jeg er orienteret om, at jeg har 14 dage til at afgive mit samtykke til indhentning af børneattesten til politiet, når anmodningen om samtykke kommer i min e-boks.
Læs mere om Hjerteforeningens behandling af dine personoplysninger og dine rettigheder på www.hjerteforeningen.dk/persondata