Har du lyst til at være eventfrivillig hos Hjerteforeningen, så kig nærmere på de opgaver, vi mangler hjælp til, herunder.

 

Der vil løbende komme nye events på, hvor vi har brug for hjælp. Læs herunder, om de forskellige events hvor vi i øjeblikket har brug for hjælp.

 

Vil du være eventfrivillig?

Trin 1 af 2

    Fredag den 21. juni (eftermiddag): Opsætning af telte, borde, stole m.v. på Flyvestation Værløse Lørdag den 22. juni fra kl. ca. 16 og frem til søndag den 23. juni kl. 15: Gå til hånde, f.eks. opfyldning af øl/vand, oprydning i teltet, lave kaffe osv. Søndag den 23. juni kl. 16: Nedpakning af borde, stole, telte m.v.
    7. september. Eventfrivillig på Just Walk ruten, som er Hjerteforeningens rute. Man stå på en udvalgt post og hjælper deltagerne i den rigtige retning. Alle vil blive inviteret til en briefing med opgaverne inden. Mødetid er kl. 8-15.
    27. maj i 14 forskellige byer (København, Hillerød, Skælskør, Nakskov, Odense, Sønderborg, Haderslev, Tarm, Århus, Samsø, Agger, Ålborg, Frederikshavn og Rønne). Vi har brug for eventfrivillig i udvalgte byer til at hjælpe til i vores telte med at sælge merchandise og andet ad hoc hjælp på startpladsen. Vi har brug for hjælp fra kl. 17-21.

 

 

Sådan behandler vi dine informationer

Dine informationer er som udgangspunkt anonyme, men hvis du vælger at sende os dit navn og e-mail, giver du samtidig dit samtykke til, at Hjerteforeningen må kontakte dig. Vi beskytter dine oplysninger og sletter dem, så snart processen med at udvælge spørgsmålene er afsluttet. Dine oplysninger vil kun blive brugt til det omtalte formål. Du kan læse mere om Hjerteforeningens behandling og dine rettigheder på hjerteforeningen.dk/persondatapolitik