Vi har mange lokale initiativer og klubber til glæde og gavn for både børn, unge, voksne, pårørende og andre med interesse i hjertesagen.

Ved indmeldelsen bliver du som medlem automatisk tilknyttet hjemkommunens lokalforening, som med ganske få undtagelser findes i alle landets kommuner. Men måske har du også lyst til at være tilknyttet en patientklub eller en motionsklub?

Formular der bruges til indmeldelse i Hjerteforeningens klubber og til valg af primært tilhørsforhold

"*" indikerer påkrævede felter

Vi bruger postnummeret til validering af dine valg.
Klubber i Hjerteforeningen
Her kan man vælge en eller flere klubber, man ønsker at være tilknyttet.
Dit medlemskab i Hjerteforeningen tæller med på den årlige medlemsliste og ved opgørelsen af repræsentantskabspladser. Du bliver automatisk talt med som primært medlem i lokalforeningen i din bopælskommune, men du kan til enhver tid vælge en anden primær tilknytning - dog senest 1. november med virkning for året efter.

Vælg alternativ primær tilknytning herunder, hvis du ønsker dette:
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.